TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, May 14, 2013

KEY CHAIN QHAIFA


Salam Semua...


masa kemas bilik anak jumpa key chain ni
takkan mereka tempah kot
selidik punya selidik 
rupanya key chain ni pemberian rakan azeem
yang terkejut 1 kelas dapat mama kata azeem
key chain atas nama masing-masing
baiknya hati rakan mereka ni





 gitar untuk azeem, semua gambar tak sama mama...

13 comments:

JaSSNaNi said...

wahhhh.. seronoknya.. dapat sorang 1 ye..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Yang best ada nama sendiri tu :D

Cik Tetra said...

wahhh bestnyaaa siap ade nama kat keychain. :)

Khai♥Rin : anies said...

wah, kn jg baik2 tu azeem...

amirah said...

waaa...satu kelas dapat? bestla ada keychain atas nama sendiri...

aanie said...

baiknya kawan azeem tu....:)

wahida said...

baiknya kawan azeem tu...

dah lama takde keychain yg ada nama sendiri ni...heheh...

Bbwana adienia said...

salam..

cantik keychain tu..

Kesuma Angsana said...

best dapt keychain mcm ni kan !

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

bagusnyer kawan azeem ni siap bagi keychain ader nama lagik...

Kakzakie said...

Cantiklah keychainnya:)

Biasa kalau beri kawan kena beri semua baru adil Nur. Anak kakak hari itu balik dari umrah pun masing-masing beli utk satu kelas...

Kathy Tuah said...

siap ada nama lagi tu :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Cantik!Simpan utk kenangan nanti..