TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, May 20, 2013

CERITA HARI SABTU KAMI


Salam Semua....


Balik opis tengok banyaknya khemah depan padang ada orang kahwin ke, bukan hari sukaneka tadika islam bagi tahun 2013

Ada 5 khemah untuk 5 tadika islam bersukan hari tuh. Khemahnya telah dihias cantik dan indah oleh para guru, ada pertandingan khemah tercantik 

Kalau diimbas kembali tahun lepas suasananya sangat meriah sana sini pelbagai gerai ada



bonet kereta tempat Aeish selalu panjat untuk tengok apa yang berlaku di padang...





ini gambar sehari sebelum acara bermula....





Sabtu 18 Mei 2013


Meriahnya pagi itu dengan kehadiran  ibu bapa dan orang ramai, hanya Afnan dan Aeish yang dapat tengok rakan-rakan bersukan 3 abangnya ke sekolah sebab ada program bestari solat

Mulalah Afnan tanya bila tadika kemas Acik nak sukan mama....





suasananya sangat meriah...



macam-macam kami beli yang nak snap gambar sengkuang ini saja....





makan kek  SR adik yang beli nama tak ingat tapi sangat sedap....



ini kek carrot...


22 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

sedap nyerrrr......

aanie said...

meriahnya hari sukan tadika...

kek carrot tu sedap kak....

AYuNG said...

sengkuang tuh buat masak apa tuh kak?

Acik said...

Seronok tengok anak-anak happy. Kita lagi happy tengok mereka aktif begitu, kan!

wahida said...

hari sukan anak saya si adik tu saya tak buat n3 lagi...kesian dia...nnt lah, habiskan travelogue dulu nampaknya...huhu...

Salwa said...

Bestnyer. Seronok budak-budak. Dah lama tak nampak sengkuang tu. Masa kecik-kecik dulu selalu ade orang jual.

Kakzakie said...

Kalau kakak suka tengok bebudak bersukan Nur. Mereka kan terkedek-kedek jadi yg sibuk ibu-ayah kan:) Mesti meriah..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Rindunya akak nak makan sengkuang tu Nur... teringat akak masa sekolah dulu2 selalu beli sengkuang letak sambal merah tu sedap :D

Khai♥Rin : anies said...

skrg ni musim sukan tahunan ye

Tina Othman said...

Mmg serentak kot org buat sports day ye

Cik Tetra said...

wahh bestnya. n btw sengkuang tu nampak menarik. macam sedap je. :D

QueeN TerataI said...

meriah.. bulan 7 nnt baru ada hari sukan utk anak queen..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

seronoknyer dieorang bersukan...suka dengan sengkuang sambal tu...dah lama tak makan tu...sedapnyer

lieyalatif said...

Cantik kak...kalerpul khemah2...gigih dieorg menghias kan kak...sonok tgk...baru nampak grand kan...

Kak, sengkuang calit tu xpenah lieya makan...terliur bile tgk org post gambar...ramai ckp sedap kan kak....tetibe tingin plak hah....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Nampak meriah..sedapnye kek SR tu..nyum2.. :)

Tihara said...

meriahnya yer dengan kehmah bagai..
sedapnya kek dari SR :)

Tihara said...

meriahnya yer dengan kehmah bagai..
sedapnya kek dari SR :)

Ummiarissa Mahdi said...

meriahnya..teringat sengkuang tu...dulu-dulu zaman sekolah selalu beli...wah lamanya tak makan sengkuang...

Hyazz Eibrhm said...

memang meriah kan..
tapi hari sabtu semalam memang hari tadika islam sedunia kah? sebabnya kat tempat kami pon ada jugak..hehe

Hyazz Eibrhm said...

memang meriah kan..
tapi hari sabtu semalam memang hari tadika islam sedunia kah? sebabnya kat tempat kami pon ada jugak..hehe

With Julia said...

waaaaaa sgt meriah...suka lah tgk..kek adik tuh sodappppp SR terbaik :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waahhh... sengkuang... dah lama gak tak makan sengkuang nie..huhu...zaman sekolah ajer laa yg selalu mkn...