TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, April 16, 2013

TENGOKLAH APA AZEEM BELI



Salam Semua.....



pandai juga azeem beli buah tangan untuk kami
kata wannya nampak FM ingat nenek kat rumah terus beli
tengok brooch ingat pada mak usu dan mak lang
untuk papa, mama dan adik - adik azeem belikan coklat
tengok coklat rambang biji mata kalau bole semua nak beli, murah




(cantik juga FM sabah ni...)



(beli keychain juga....)



(yang ni mama suka...)
(kata wannya sewaktu beli coklat yang pahit untuk papa, adik -adik daim dan untuk mama tak kisah mama semua makan, suka ayat tuh azeem he..he..) 

26 comments:

Tina Othman said...

Coklat kat sana murah ke

norhidana miswan said...

bgsnyer abg ngah, ingt kt family nyer walaupun dia cuti kt sana...

Qhaifa Nur said...

- (Tina Othman)

sabah/langkawi coklat murah...

- (norhidana miswan)

kalau tak beli, atuk wan pasti akan suruh beli...orang kata buah tangan dana...

Rai Ourkizuna said...

bagusnya azeem..tak lupa buah tangan buat orang orang tersayang..pandai pulak memilih..

lieyalatif said...

Ye ke kak? Azeem yg pilih sendiri...wahhh bangga plak lieya kak...nampak azeem dah matured...pandai fikir hal keluarga die....sorang2 die ingat peberet masing2....walo bercuti sendiri tetap ingat buah tgn tuk keluarga...good boy laaa azeem nih....

Nurulhuda Abdul Latip said...

Pandai Azeem yea, bertanggungjawab pada keluarga...:)

Khai♥Rin : anies said...

wah... azeem ikut perangai sapa ni kak? ;-)

lia said...

Alhmdlh... x lupa dia pada family... bagus anak bujang akak ni...

Kakzakie said...

Dah pandai memilih mana yg sesuai utk adik/mama/papa dia. Tak lupa mak saudara juga tu... Baiklah Azeem ni:)

Tihara said...

bijak azeem berbeli..seronok dia enjoy kat sana :)

Qhaifa Nur said...

- (Rai Ourkizuna)

walau pun tak seberapa...seronok juga Rai dapat hadiah...

-(lieyalatif)

tang coklat akak suka ayat tuh lieya..kalau dengar dari wannya kelakar...

Qhaifa Nur said...

- (Nurulhuda Abdul Latip)

azeem, azeem dah 2 hari balik dari sabah..badan pula kurang sihat...

-(KhaiRin : anies)

nak cakap benar ni, mestilah ikut mama dia ha..ha..

Qhaifa Nur said...

_ (lia)

nasib baik azeem ingat he..he..


- (Kakzakie)

budak dah makin besar, memang macam tuhlah gamaknya...tak sangka semua dia ingat...

Qhaifa Nur said...

- (Tihara)

enjoy katanya...
tapi tak lalu makan seafood...
rugi betul dia...
sana kan murah...

qemaishak said...

bagusnya azim, ingat kat semua ya :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam.Pandainya membeli..ingat jajan utk semua ahli kluarga...suka FM tu :)

ainnoraini said...

ada coklat jugak yee..
Mmg pandai azim yee...mesti sekeluarga suka kan...

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

bagus abang azeem ingat kat family yer..siap ader cekelat daim tu...sedapnyer...

amirah said...

pandai azeem cari souvenir untuk semua orang ye..dah tau apa yg masing2 minat...

NM03 said...

nak daim!!!!

Ya ALya said...

kak nur bagi email yer....ya dah private kan blog....

send email kt sini
fizalya82@yahoo.com

Ummiarissa Mahdi said...

bagus anak awak ni...ingat nak beli untuk keluarga....yang bestnya untuk adik-adiknya tu...coklat mesti jadi pilihan...bestnyaaa..

Kathy Tuah said...

bestnya dapat coklat.. pandai dia cari buah tangan utk keluarga :)

Jue a.k.a Ibu 2F said...

pandai azeembeli buah tangan...

munna said...

pandai azeem.......

yan's cottage said...

yan selalu beli coklat daim nie...kat langkawi....kat sabah lagi murah kot ye....Azeem nie...anak mak nie tu sebab pandai membeli he heee...