TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, April 15, 2013

ANGAH AZEEM DAH BALIK


Salam semua..


petang sabtu jemput azeem di KLIA nasib baik kapal terbangnya tak delay kalau tidak jenuh menunggu 5.30 petang selamat mendarat

adik - adiknya tak sabar asyik tanya mana angah ni, bila dah jumpa muka angah gelaplah kata amzar

nampak letih sungguh azeem ni pantang dapat baring sure lelap, mana taknya 7 hari di sabah asyik berjalan sakan dahlah sana sejuk katanya lebih - lebih lagi di kundasang 

malam tadi demam dan selsema kejap nasib baik pagi ni ok boleh pergi sekolah






(sementara angah azeem sampai anak - anak sibuk nak makan ais kerim MD...)



yeh, angah dah sampai, alhamdulillah lega nampak anak depan mata






17 comments:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

mesti banyak cerita yang nak diperkatakan nnt kan? adik2 pasti tak sabar nak dengarnya... hehehe...

JaSSNaNi said...

seronoknya...
tak sabar nak tengok cerita selanjutnya..
:) nak ole ole tau.. jangan lupa.. :D

lieyalatif said...

Alhamdulillah... Dah selamat balik kak ye...mesti banyak cerita yg disampaikan kak....sonok azeem berjalan ke tempat org.....masing2 rindu dah dgn abg tu kak hehehehe....

Mauu x penat kak...aktiviti mesti full tu...tp itula pengalaman berharga azeem kan kak....

Kakzakie said...

Adik-adik yg seronok menyambut si abang balik. Rindu terubatlah sebab seminggu tak jumpa kan Nur..

BERT said...

banyak kenagan dan cerita la dari angah jenjalan g sabah tu.. mesti syokk sy pon tak pernah pegi sabah hehehe

munna said...

alhamdulillah.... mesti banyak cerita dia nak cerita kan tu

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Alhamdulillah..selamat sampai..Seronok adik² dapat jumpa abang..mesti banyak citer dari abang ni.. :)

Qhaifa Nur said...

- MaDiHaA a.k.a Ratna

buat masa ni kami degar citer dari wan dan atuk saja...
geli hati ada juga...

- (JaSSNaNi)

kata MIL sangat indah sabah...
seronok dapat ole - ole dari sabah...

Khai♥Rin : anies said...

7 hari tuuu...mengalahkan org g outstation..
mesti azeem happy kn JJCM kt sabah... ;-)

Qhaifa Nur said...

- (lieyalatif)

sangat bersyukur semuanya selamat kembali...
memang letih lieya sampai mengigau 2 3 malam..

- (Kakzakie)

betul Kakzakie lega dapat lihat anak depan mata...alhamdulillah

Qhaifa Nur said...

- (BERT)

hari ini baru nak korek rahsia cerita sabah he..he..

- (munna)

alhamdulillah...lega sebab dengar azeem demam disana...

Qhaifa Nur said...

- (LiLY @ MaMaQistInA)

angah ni banyak mulut kat rumah, tak ada dia sunyi rasa.....

-(KhaiRin : anies)

bayangkan dari 7 - 13hb..sure banyak cerita...
yang pasti semua ini jadi pendorong buat semua anak-anak untuk berjaya..
pasti ada ganjaran...

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

kemain happy adik2 abang dah sampai...yer...

Tina Othman said...

Alhamdulilah

NM03 said...

baru balik dari sabah? syoknyeee.... tetiber rindu sabah!

norhidana miswan said...

yg kt umah sume dh rindu2an kt angahnyer, msti banyak cite nk dikongsi tuh kan

shameel Iskandar said...

sabah mmg cantik n indah. 6 tahun saya tinggal kat sana, mmg tak dapat dilupa. Kundasang mmg agak sejuk, sbb ia berhampiran gunung kinabalu.