TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, April 12, 2013

KONGSI


Salam Semua...







selalu pesan pada anak - anak makan kena kongsi bersama, makan sama sikit biar semua merasa dengan harapan semoga hubungan persaudaraan berkekalan


* teringat saya kalau balik rumah MIL dari dulu hingga kini kalau anak - anak buat air 1 mug kena kongsi 5 orang

18 comments:

♥ ROS ♥ said...

Olor kasih sayang tu :)

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Cho Zila said...

gituler adik beradikkan .. kasih sayang sepanjang hayat... tuler akak selalu cakap ngan anak2...

amirah said...

bagusnya kalau selalu berkongsi2 ni..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alololo... suweettnyer kongsi sama2 ye

dari kecik ler perlu diajar supaya berkongsi... kan..kan...

Kakzakie said...

Mendengar kata dan pesan mama itulah mereka boleh berkongsi.. nama pun adik-beradik kan..

Tihara said...

alhamdulillah bagus macam tu kan..lagi mesra hubungan adik beradik :)

Khai♥Rin : anies said...

Baguih nyaaa depa...thumbs up!!! ♡♡♡♡♡♡

norhidana miswan said...

dr kecik kalu kite dh ajar mcmtu, bile besar nnti senang,takde lah mereka berebut2 kan...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

bila baca apa yg nur tulis tu.. teringat akak pd pesan arwah nenek dulu suruh berkongsi makanan yg sikit biar semua dpt merasa..

::NureeN:: said...

betol, nureen pon ajar anak2 spy berkongsi..
nureen dolu pon g2, 7 beradik semua, apa pon wajib kongsi, mn serba sikit kan :)

syariza09 said...

ingatan pesanan tu yg penting, alhamdulillah dorang igt pesanan tu yer

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Biar sikit asalkan semuanye dpt merasa....

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Bagus Nur didik anak2.... Kena ada rasa kasih sayang ;-)

LYAfrina said...

sweetnyer... moga ikatan kasih syg ni kekal hingga ke syurga

LuN@_aiDi said...

kiter kecik-keik pun mak ajar
kena kongsi mkn dgn adek beradek..hihu

ieja amieja said...

ank2 sy plk tgk keadaan ler..klu akk ngan yg kecik mmg x berkira..tp klu abg jgn harap la dia nak share dgn adik atau kakak dia..mcm2 peel2 dorang ni..

Ema Blog said...

ikatan persaudaraan yg kuat sesama adik beradik