TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, April 3, 2013

DESTINASI AZEEM


Salam Semua.....



 Inilah destinasi buat Azeem
07/04/2013 - 13/04/2013
Sabah - Brunei










semuanya kerana cemerlang dalam peperiksaan bagi tahun 2012
hadiah dari adik hubby Khairiani Taha serta suaminya
MIL dan FIL ikut bersama

Ini semua rezeki buat Qhaifa Nur Azeem Khairul Anuar
dan sekarang Azeem dah tahu semuanya
lagi tak sabar nak holiday
moga terus cemerlang lagi 



p/s - lega juga kerna surat cuti sekolah kebangsaan dan agama dah selamat saya hantar 01/04/2013 .........

33 comments:

Nurulhuda Abdul Latip said...

Kiranya dia pergi tu langgar waktu sekolah la yea kak? Bestnya bertuah badan..

Jue a.k.a Ibu 2F said...

seronoknya azeem..moga cemerlang lagi d tahun akan datang

Nieyl said...

Wah!best nyer hadiah...
semoga terus cemerlang k Azeem..:)

Liza said...

fuhh, jauhnya berjalan ye..nk ikuttt...hihihii

Khai♥Rin : anies said...

da dkt da tarikh nyer...kak, pesan kt azeem cr souvenir byk2 utk kwn2 mama dia ni ;-)

Ummiarissa Mahdi said...

oh ke sabah ye...semoga akan memberikan lebih semangat buat Azeem belajar lebih baik pada masa akan datang...

lieyalatif said...

Alkisahnye!!! Seronok anak bujang akak dpt jalan2 naik flight....sure x sabar masing2 tu kan kak....

Semoga azeem terus cemerlang dan dpt cuti jauh2 lagi....amin

JaSSNaNi said...

kalau anak dah tahu.. tak sabar dia kan.. sure hari2 dia tanya..

amirah said...

bestnya. dapat jalan2. pasni abg azeem leh jadi idola untuk adik2 jugak

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wah bestnye hadiah....jalan2 oberC...moga terus cemerlang ya...

Ya ALya said...

tahniah yer.....

bestnyer la kan....

t jang lupa belikan aunty fm sabah or brunei yer....hehehehheehe

Qhaifa Nur said...

- (Nurulhuda Abdul Latip)

memang langgar waktu sekolah...
mula2 terkejut juga tengok tarikhnya..
takkan nak tolak pula...
rezeki buat azeem juga..

- (Jue a.k.a Ibu 2F)

tak sabar2 nak holiday jue..
konpom naik gunung punya nih he..hee

Qhaifa Nur said...

- (Nieyl)

rasa sangat bersyukur...
usahanya berbaloi dan dihargai...

- (Liza)

memang jauh...
dekat seminggu juga...

Qhaifa Nur said...

- (KhaiRin:anies)

ahad ini berlepas...
beli souvenir..molek juga tuh he..he..

- (Ummiarissa Mahdi)

moga Azeem terus cemerlang lagi..

Qhaifa Nur said...

- (lieyalatif)

itulah kisahnya lieya...
Azeem..Azeem...

- (JaSSNaNi)

ingat nak suprisekan dia tapi tak bole sebab kena buat pasport...bocor rahsia he..he..

Qhaifa Nur said...

- (amirah)

nampaknya semua adik2 akan merindui angahnya...

- (LiLy@MaMaQiStInA)

rezeki Azeem...
tumpang gembira untuknya juga...

Qhaifa Nur said...

- (Ya ALya)

terima kasih Ya...
beli FM pandai ke Azeem ni ha..ha..

ieja amieja said...

assalam..
bestnya azeem dpt hadiah percutian..bukan senang nk dpt tu..
semoga success slalu..:D

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

bertuah Azeem punya mak saudara yg sgt baik hati... semoga Azeem lebih cemerlang lagi lepas ni ye.... tahniah Azeem & Nur..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah! bestnya pergi holiday... :D

aanie said...

akak ada sedara ke kat brunei?akak x ikut skali ke?

Ct NoArizah Aris said...

Wahhhh untungnya diaaaa...mak dan abah tak ikut sekali ke.Semoga Azeem terus cemerlang di tahun2 hadapan ya:)

wahida said...

bestnya azeem....tahniah azeem...hadiah gempak tu...

Qhaifa Nur said...

- (ieja amieja)

salam..
rezeki azeem alhamdulillah...
tq..

- (MaDiHaA a.k.a Ratna)

terima kasih...

Qhaifa Nur said...

- (CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati)

seronok sangat dia...

- (aanie)

sedara kat brunei...tak ada
orang kata dah dekat, mereka singgahlah brunei...

Tihara said...

bestnya..saya teringin nak gi kundasanga..
Brunei saya daha sampai..pun tak pueh laie :)

norhidana miswan said...

wah3, untunglah azeem, acik dh tua nih pun tak penah sampai lg ke brunei nun...

p/s: dana kan duk panggil akak, qhaifa nur je, sedangkan itu nama anak2 akak... dana nk panggil akak apa ek... :)

Kakzakie said...

Kakak percaya Azeem akan lebih gigih bila diberi perangsang begini...

Kesuma Angsana said...

wah seronoklah dier yer !

syariza09 said...

wahhh..sronok la azeem, adik2 yg lain jgn jeles yer

BERT said...

wahwahwah daapat hadiah bercuti ya! seronok la azeem dapat hadiah bes.. berkat usaha dia jugak kan .. tahniah ye kak.. sejuk perut akak ngandung kan dia kan hehe moga azeem terus jadi insan berjaya sampai akhirat ya.. aminnn

munna said...

wah!... seronoklah azeem ye..... berbaloi usaha dia..... untung dpt makcik yg baik

n O e s u h a i m i said...

pasti azeem excited nak pegi...semoga cemerlang lg..