TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, April 2, 2013

BUAT PASPORT AZEEM


Salam Semua.........


Ahad pagi pergi Jabatan Imigresen Malaysia di UTC Bandar Baru Sentul untuk buat pasport Azeem. Bersyukur dan gembira dengan penubuhan UTC ni semua ada JPN, Balai Polis, Pos Malaysia, Perpustakaan, pasar pun ada memang lengkap dahlah tu dekat pula dengan kawasan rumah.

Azeem memang tak tahu kenapa perlu datang sini untuk buat pasport biarlah ia menjadi satu rahsia buat dirinya dulu dan tiba masanya mama/papa akan beritahu

Tak perlu tunggu lama untuk buat pasport ini, Bayaran RM 80 buat kanak - kanak selama 2 tahun. Sementara pasport siap dalam masa 1 jam pergi sarapan dulu




(Azeem order roti telur dan nescafe air....)



(papa order apam makanan orang india, sedap juga sebab pernah makan....)




Akhirnya pasport Azeem pun siap........






(kemana destinasi Azeem ni?????????)


25 comments:

Jue a.k.a Ibu 2F said...

azeem nak pi mana nie..adik2 lain tak bawak nie..

lia said...

wahhhh nak p obersea ni he3

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

wahh.. jauh perjalanan azeem nanti ni...

Khai♥Rin : anies said...

waaa nk jalan jauh nii

SYANI said...

Buat pasport ni sure nak gi jalan jauh kan...

norzila said...

nak g mana ni ye...salam kenalan dr zila di sini

Tihara said...

nak pergi mana tu azeem, ? :)

Ummiarissa Mahdi said...

kalau guna passport ni,jauh juga perjalanannya...seronoknya azeem...

Rai Ourkizuna said...

Waa..nak ikutt..

aanie said...

azeem sorang je ke yg buat passport?

wahida said...

azeem, auntie nak ikut!!

munna said...

nak seberang laut mana agaknya azeem ni....

Cho Zila said...

ambooii nak kemana azeeem ngan mama dialertu... syioknyerrrrrrrrrrrrrr

Nieyl said...

ha...wat passport nie mesti nak g jenjalan jejauh nie kan...hihihi :)

❤Kamsiah❤ said...

nak kemana agaknya...:)

QueeN TerataI said...

manala tu.agaknya.azeem nak.pergi yer...

Ya ALya said...

aunty ya pun belum ada pasport lagi tau.....

g mana tu...?

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Bestnye nak jalan² OberC..nak p mana tu?? :)

Ct NoArizah Aris said...

Nak wat umrah ke tuuu ?? :)

Kakzakie said...

Tak kisahlah nak ke mana tapi kalau dah ada passport senang mana nak pergi..

Kesuma Angsana said...

ambo nak kemana lah tu yer

syariza09 said...

hamboi...nk kemana lah tu yer? sorang jer ke yg ikut?

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

nak kemana tu azeem..

lieyalatif said...

wah kak..beriye rahsia ni kak...dgn lieya2 teruja nak tau nie...jeng jeng jeng....mesti sonok anak akak...nak pi uss singapore ke kak...tak pun hk disneyland ke heheeheeh....

::FAIZ:: said...

buat pasport mestila pg oversea kan? hehe