TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, April 18, 2013

BUAH TANGAN DARI MIL


Salam Semua...


alhamdulillah dapat buah tangan yang berganda dari sabah untuk saya lagi
mula-mula dari azeem
dari MIL pun dapat dapat juga
kata MIL mari semua jom tengok




mutiara air masin menurut MIL, jika mutiara cabut boleh diikat dengan emas
 untuk mama gelang dan cincin
untuk aeish gelang juga
tak sabar nak melaram he..he jangan mare



mama sorang saja yang dapat  tau, suka sangat beg ni cantik



semua jenis beras MIL saya beli, nak merasa katanya ada 8 jenis



rumpai laut serta udang kering



kuih cincin, sedap juga

terima kasih buat MIL saya Pn. Rosidah Yusuf


23 comments:

Tihara said...

alhamdulillah, seronoknya..cantik beg dan gelang .. :)

mama maman aka yana said...

beshnya.. syukur MIL ingat kat akak yer.. alhamdulillah..:)

::FAIZ:: said...

cantik mutiaranya

JaSSNaNi said...

wow.. bestnye... leh tau harga gelang tu bape tak? and beg tangan tu.. sbb kakak saya nak gi sandakan/kuching bulan 7 ni.. nak pesan dia soh cari gak... boleh siap2kan duit skali.. :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam.Bestnya ada MIL yg ingat anak menantu klu g mana2..cantik cincin & gelang tu :)

Cho Zila said...

memang cantik begtu... nampak menarik boleh bawa jalan2...
tang gelangtu alamak cantiknyer.

cheqna said...

wah beshnya dapat hadiah
jeles i tau
hahaha
kuih cincin tu sedap

Qhaifa Nur said...

- (Tihara)

alhamdulillah, paling suka tang gelang tuh..cincin lagilah macam mak datin kalau pakai he..he..

- (mama maman aka yana)

terharu rasanya bila dapat hadiah ni..tq mak

Qhaifa Nur said...

- (FAIZ)

setuju dengan faiz, cantik mutiaranya...

_ (JaSSNaNi)

sori harga tak tahu berapa, tapi kata MIL beli kat atas (kundasang) murah berbanding bawah (KK)..beli banyak dapat diskaun juga..
beg tak lebih 50 rasanya...
memang cantik, kaler fev MIL lagi..purple

Qhaifa Nur said...

-(azatiesayang)

salam,
alhamdulillah, rezeki...

- (Cho Zila)

beg cantik, bawa gi opis pun orait juga..
kata MIL paten terbaru gelang tuh..

Qhaifa Nur said...

- (cheqna)

kuih cincin sedap juga walau keras sikit..

lieyalatif said...

bestnye kak nur...murah rezeki akak...mmg wajib beli mutiara, kuih cincin kalo ke sabah kan kak....lieya peminat kuih cincin tapi selalu frust sbb kirim kat member yg balik sabah n dpt yg dah lemau sikit.....

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

mutiara tu cantik sangat...beg tu warna lavender saya suka gak...ermmm kuih cincin memnag kuih yang sangat sedapkan...

n O e s u h a i m i said...

menantu kesayangan ni...byk sungguh dapat buah tangannya...bess nya..

Khai♥Rin : anies said...

lip lap lip la laa akk pasni yekkk...oh kuih cincin...da lama x mknnnnn

norhidana miswan said...

bestnyer mak metua akak, cantik gelang n beg tuh....

beras memborong sampai 8jenis tu nk wat msk apa je lah tu kan
kuih cincin tu sedapnyer mkn kak, udahla rangup krup krap krup krap jelah

aanie said...

wah, siap ada rumpai laut lagi tu....tgh femes kan..

wahida said...

wow, mutiara tu yg best tu...

Hyazz Eibrhm said...

Alhamdulillah..sayang MIL kat anakmenantu dia..hehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

kuih cincin tu kalau ktorang balik sabah mmg wajib beli..sedap..udang kering juga..sebab kat sabah mmg murah..cantik gelang tu...

Kesuma Angsana said...

wah byk buah tangannyer tu ! baik sungguh MIL u yer

Kathy Tuah said...

cantiknya mutiara tu..pastu kuih cincin kuih feveret! nasib baik dekat sarawak masih senang cari kuih ni..hehe~

BERT said...

wahh syoknya dapat buah tangan dari sabah.. mutiara kalau tak dapat tak sah la kan dari sane hehe cantik plak tu..