TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, March 21, 2013

POTONG KEK LAGI


Salam Semua.....


Mak potong kek besday lagi buat kali ke 2 sebelah malamnya (19/03/2013) dengan dikeliling anak, menantu serta cucu - cucu tersayang

Tak sabar cucu nenek nak makan kek ais kerim BR





(Mint Choc Chip...)





(Memang sedap.....)

18 comments:

KhaiRin : anies said...

nk sikit bleh?

p/s i'm back ;-)

Mama Vogue said...

huii sedap nyer kak!
Faveret saya nih..hihi

munna said...

sedapnya..... terliurlah pulak.....

Ya ALya said...

terliur la pulak....nyummy...kena blanje ya ni kak....lalalalala

Qhaifa Nur said...

- (KhaiRin : anies)

sorilah dah habis...

p/s - rindunya...

- (Mama Vogue)

BR katakan...memang sedap pun

Qhaifa Nur said...

- (munna)

tq kat adik sebab belanja kek BR...

- (Ya ALya)

nak belanja sekarang tak bole, habis dah...lain kali he..he..

Zuraidah Butang said...

beshnyeeee..tak saba nak tunggu besday sendiri..tlg bagi kek baskin robin k..ehhe

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah! 2 kali emak Nur potong kek yer... mak akak baru sekali :D

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

tak penah try, nmpk sedapnyer la hai....

aanie said...

meleleh air liur tgk...

x penah mkn BR.....huhu...

Dkna Abza said...

huhuuu..sedapnyaaaaa kekkkkk nyummm nyummm

Puan Awin said...

kak, nk sikit...nampak sedap sgt ;)

lieyalatif said...

kak, kek BR lagi sedap dari SR kan? akak setuju tak heeheheh lieya sejak beli mase sambut anivesari tu terus jatuh cinta...ni tak lame lagi besdey dayyan nak potong kek BR jugak laa heheheeheh

sonok tgk nenek potong kek sambil cucu tak sabar menanti heheheeh...meriah family akak...

BERT said...

sdpnye kek tuuuuu.. hb tuk mak juga ya.. moga pnjng umur n sihat tbuh bdannya.. aminn..

p/s : jum join contest nuffnang saya buat jom ?

Hyazz Eibrhm said...

bess nya kek aiskrim..suka mak

norhidana miswan said...

perkh bestnyer... mmg sedap kek nih... tp kalu yg tak suke mkn mint mmg tak minat lah

fieda said...

sedapnyer...kek aiskrim tu..

Cho Zila said...

amboi bestnye.. akak teringin lak nak sambut besday anak nanti kek aiskrimni.. mesti sedap...
bestnyer diberikan sambutan kan...