TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, March 20, 2013

KENDURI KAWEN & PUTRAJAYA


Salam Semua.....


Aktiviti minggu lepas
Sabtu 16/03/2013

Memenuhi undangan majlis kawen seorang rakan Nor Hanim Mohd Yusuf di Bandar Tun Razak, Cheras











Putrajaya - sebelah malamnya duduk bersama family hubby sehingga jam 12.00 malam

Melihat keindahan waktu malam minggu di Putrajaya memang hepening lokasi berhadapan pejabat PM





(beli rojak sotong, rojak buah, nasi lemak ayam.....)



(gambar gelap sikit tapi meriah dengan kehadian ramai anak - anak kecil bermain mainan......)

12 comments:

eima said...

dah lama tak pi jalan2 belah mlm ....
slalu dok rumah je ... sesekali pi bejalan bw anak2 main basikal best ni

aanie said...

ooo....mesti selalu ramai org ni siap ada gerai2 makanan....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Bestnye santai² ngan family macam ni..meriah jer...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

akak pun sama ngan eima.. dah lama tak bwk anak lepak2 waktu mlm... seronok juga kan melepak tgk org ramai kat tempat2 mcm tu..

munna said...

meriah juga lepak2 santai dgn family....

lieyalatif said...

Pegi kenduri kawin mmg best kan kak...leh gantung kuali hari tu hehehehehe...cantik betul mempelai...

Kak, mmg meriah dataran skrang...selalu gak lieya pegi layan dayyan main car ngan kakak2 die main skuter....mane tau leh teserempak dgn akak....

NM02 said...

lepas ni kalu alang2 ke pjaya, nak singgah umh lieyalatif. hahahaha

Ya ALya said...

kak nur rojak sotong tu camana rupanyer.....

happening kan kuar malam2 ramai2 cam ni.....

Elya Roza said...

dekat dgn rumah sy tu..ehehhe

norhidana miswan said...

ari sabtu aritu pun dana ke bdr tun razak gk tp ke flat sebelah pusat komuniti tuh, ke umah pakcik bt knduri ckr jmbul cucu nyer...

bestnyer kt putrajaya siap ada org duk situ berkelah2 time mlm...

KhaiRin : anies said...

Assalamualaikum…
Apa khabar?
Sihat ke?
Harap2 sihat + bahagia selalu…

wahida said...

seronok saya tgk family akak tebar makanan mcm tu...saya suka saya suka...meriah sgt!! serius rasa nak join sekaki...