TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, March 13, 2013

PERGI KLCC PULAK


Salam Semua.....


Lepas makan di Wadi Hadramawt kami pusing - pusing kat KLCC pula

Anak - anak sibuk ajak naik, mana bole dah tutup masa tuh jam 10.30 malam

Tak dapat naik dapat tengok keindahan KLCC waktu malam dah cukup

Ok semua pandang atas.....













p/s - memang indah KL waktu malam..........

19 comments:

nens cellection said...

adik beradik akak muka seiras je ngn mak..senang nk cam..hehe

cantik kan klcc,nens kalo pergi mmg asek nk lepak kt tangga tu sbb cantik..hehe

cheqna said...

dapat tengok pun x pe =)

♥ ROS ♥ said...

Cntiknya menara tu memalam., tringin nk g sana tp jauhh :(

munna said...

seronok budak2 semua....tak pernah lepak klcc malam2 ....

SYANI said...

Sesekali melihat suasana KL waktu malam pun best jugak.

Ya ALya said...

dah lama tak terjah KLCC ni.....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

cantik suasana mlm di KLCC ni...

BERT said...

klcc mlm2 memang cantik.. dlu sy keje kat maxis sblah klcc tu..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

klcc memang cantik sangat...dah lama juga tak kesana...klcc ni cuma parking mahal...

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

lnda suka lepak kat kolam mandi KLCC tu, utk kanak2 leh la mandi, jadilah, janji anak2 hepy..:)

Jue a.k.a Ibu 2F said...

sejak pindah putrajaya nie...dah lama tak datang KLCC waktu mlm

mama ila said...

best kann lepak2 kat situ waktu mala..dulu ila just parking kat tepi jln tu..rehat2 tgk suasana malam..pastu balik..hehe

salam kenal..ila follow sini =)

Ummiarissa Mahdi said...

habis mendongak semua memandang ke atas...

NM03 said...

berzaman tak jejak klcc

fieda said...

mmg ctk klcc waktu malam.

Tihara said...

dah lamaa sangat saya tak gi klcc ni..teringin plak rasa nak gi :)

Cho Zila said...

teringin gak nak amek gambar kat klcc malam2 .. tapi kena tunggu kamera canggih manggihlerkan..

Ema Blog said...

ajak suami tak berapa suka kat sini..katanya jem...alsankan..hehehe

Kesuma Angsana said...

amboi seronok tu jalan2 ye