TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, March 14, 2013

PANCING IKAN KATANYA


Salam Semua....


Masa tengah syok melipat kain tiba - tiba dengar suara Amzar, Afnan dan Aeish jerit
' cepat ada ikan besar ' ' tangkap - tangkap '
Rupanya mereka 3 beradik tengah main pancing ikan
Melihat gelagat anak - anak kita senyum sendirian, kreatiflah tu






Disambung - sambung straw dan jadilah joran pancing ikan



21 comments:

AnneRaini said...

memang kreatif. lgipun diorg ada kawan nak main sama2.

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

mcm2 idea anak2 bila dah ramai2 tu kan.. hehe...

Ya ALya said...

mmg kreatif.....lain dr yg lain...

SYANI said...

Idea budak2 memang banyak yang kreatif...

SYANI said...

Idea budak2 memang banyak yang kreatif...

mamyharraz said...

kreatifnya depa hehe comel jer

NM03 said...

hehehehe









layanzzzzz

Anamarza Sue said...

kreatif betul budak2 ni ya...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

hehe.. sungguh kreatif...^^

Kesuma Angsana said...

hehehe kreatif juga budak2 ni ye

eima said...

imaginasi budak2 .... ade jugak mende diorg buat kreatif tu

aanie said...

bagus....bagus...

BERT said...

haha kretifnya.. pancing ikan.. nanti dah besar boleh la pancing betul2 hehe

munna said...

budak2 mmg banyak idea kreatifnya.....

haslizalizz said...

imaginasi tinggi anak 2 ni...comel...

Ema Blog said...

sangat kreatif mereka...cerdik

azieazah said...

Bagusnya bebudak kreatif camtu. Imaginasi sebegitu merangsang minda depa untuk berfikir lebih baik.

n 0 e s u h a i m i said...

hahahaha...imaginasi tinggi..

LYAfrina said...

ini kretip namanya

emy pokden said...

Kreatif btul...

Cho Zila said...

itu lebih baik dari beli mainanan. beli lepastu main sekejap lepastu mak rungsing masuk dalam stor... isyh membazirjer kan..