TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, March 18, 2013

AYAM PENYET RIA


Salam Semua...


Makan ayam penyet ni kebetulan saja lepas keluar tengok wayang kira- kira jam 4.30 petang terasa perut lapar pulak. Kalau boleh tetap nak cari nasi walau dah lewat, anak - anak tak kisah ikut saja

Tak tahu nak makan apa, kami semua melangkah keluar dari wangsa walk masa itulah nampak restoran ayam penyet ria seberang jalan.

Saya pun dah lama teringin nak makan ayam penyet akhirnya tertunai jua





(saya punya...)



(Bakso kuah pilihan anak - anak......)



(Sup ekor pilihan hubby...)



(teh botol...tak cukup 1 order lagi 2....)



(Air soda gembira hubby punya, semua minum pasti gembira...)
(Hanya Amzar sorang tak gembira katanya sebab tak dapat makan bakso dengan penuh semangat beliau cakap, memang berterus terang Amzar ni he......)

21 comments:

babYpose said...

salam, wah best keluar berkeluarga, pandai Amzar luah perasanya :) comel :)

mamasuri said...

bestnyer dpt berkumpul satu family makan beramai2..

JaSSNaNi said...

oh tidakkkk.. dah lama tak pekena ayam penyet... nyam nyam.. sedapnya..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

teruja tengok ayam penyet tu...sedapnyer...suka kriuk2 kat atas penyek tu...

lieyalatif said...

Alamak kak! Rindu plak nak makan ap ria...selalu makan wongsolo je...lepas makan mmg berhingus hidung sbb pedas menyengat heheheheh

Ummiarissa Mahdi said...

saya dah dengar ramai sebut ayam penyet ni...tapi tak berpeluang nak rasa...apa rasanya?

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Ayam pentyet memang sedap..macam dah lama x mkn ayam ni...

NM03 said...

ai like soda gumbira!

aanie said...

besar jugak ayam kat sini ek...kalo wong solo, ayam dia cenonet je....

Qhaifa Nur said...

- (babYpose)

Amzar memang jenis berterus terang...

- (mamasuri)

alhamdulillah, seronok juga

Qhaifa Nur said...

- (JaSSNaNi)

lega dapat makan ayam penyet he..he..
sedap juga....

- (Lizz)

rempah atasnya pembuka selera juga...

Qhaifa Nur said...

- (lieyalatif)

wongsolo..banyak jenis rupanya ayam penyet ni lieya...

pedas, bole tahan...

- (Ummiarissa Mahdi)

macamana nak cakap rasanya...
ayamnya berempah...kot

Qhaifa Nur said...

- (LiLy @ MaMaQiStInA)

memang sedap....

- (NM03)

memang gembira lepas minum he..he..


Qhaifa Nur said...

- (aanie)

puas hati aanie.....

Cho Zila said...

lama tak pekena ayam penyet.. tang sambalnyer yang lainkan...

eB said...

mcm tringin jerk tgk teh botol tuh :)

cheqna said...

bakso??sedapnya....meleleh air liur la plak..hehehe

norhidana miswan said...

lama betul tak lyn ayam penyet nih, dulu2 biasa gk lah mkn kt wong solo... tp kan paling geram ngn bakso tuh... aduhla

Jue a.k.a Ibu 2F said...

sedapnya......
lama tak makan ayam penyet....

Zuraidah Butang said...

sedapnye ayam penyet...sendapnye soda gembira...sedapnyeee..hehe..

i folo akak ek..:)

Cinta Misteri said...

bandung soda tu yg paling menggiurkan