TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, February 6, 2013

REZEKI, ALHAMDULILLAH


Salam Semua......

Syukur alhamdulillah dengan rezeki yang saya dapat baru - baru ini




(hadiah dari hubby minyak wangi, memang wangi.....)





(rezeki dari Bagan Lalang - pepahat dan lala....)



(kad kawen dari rakan blog Cik Awin, terima kasih.....)





(buah rambutan dari kampung opah di Sitiawan Perak.........)




T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H kerna sudi singgah sini...........  

30 comments:

Nurulhuda Abdul Latip said...

Minyak wangi tu mmg wangi, rambutan kalau dah kopek cam gitu memang laju je nak makan cuba kalau tak kopek memang terbiarlah..

QueeN TerataI said...

minyak wangi? wah.. bestnya...
aduii terliur tgk rambutan tu kak...
rezeki tu dtg dlm berbagai2 bentukkan kak.. Alhamdulillah..

Qhaifa Nur said...

- (Nurulhuda Abdul Latip)

betul tu Nurul minyak wangi tuh memang wangi hubby beli dari membernya dari arab saudi...
dah kopek macam tuh memang cepat habis...rambutan gula batu

- (QueeN Teratal)

rezeki datang dalam pelbagai2...syukur

qemaishak said...

Rambutan tu kupas gitu letak lam peti ais, konfem cepat je habis hihi

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Alhamdulillah..rezeki..
banyaknye rambutan..nyumms.. sedapnye..

N i e Z a said...

sedap nye tgk rambutan tu...hehehe..

Ummiarissa Mahdi said...

minyak wangi besar pen ke tu?senanglah nak bawa ke mana2...Alhamdulillah rezeki..

Rai Ourkizuna said...

comelnya minyak wangi tu kak.. ingatkan pen..hahaha..

Qhaifa Nur said...

- (qemaishak)

lagi sejuk lagi sedap...

- (LiLy @MaMaQiStInA)

Alhamdulillah...rezeki

Qhaifa Nur said...

- (NieZa)

takut juga makan banyak...takut batuk
alhamdulillah nasib baik ok..

- (Ummiarissa Mahdi)

lebih kurang besar pen..senang nak letak dalam handbag...comel sangat..

Qhaifa Nur said...

- (Rai Ourkizuna)

sama macam pen...tengoklah penutupnya
tapi kena hati-hati...takut pecah, kacanya nipis sangat...

Azian Elias said...

oooo yg panjang2 tu dipanggil pepahat? ingat mcm buluh kan..

♥ dak pink said...

Aduiaii, terliurnye tang rambutan tu.

Mak buyung dgn makanan mmg tak dapat dipisahkan ;p

norhidana miswan said...

comei nyer pefum tu kt bekas camtu kak, terliur nengok pepahan ngn lala tuh... rambutan tu jenis yg kampung nyer ke kak? comei je merah2 gitu...

Kakzakie said...

Kakak tak pernah makan pepahat Nur. Teringin selalu kakak nampak kawan blogger tunjuk tapi kakak cari di tempat kakak tak adalah..

wahida said...

sedapnya lala kak...dpt lala masak bercili best ni...

amirah said...

lala fav saya...sedapnyaaa..manis je rasa dia..

~Siti Hajar~ said...

wangi sllu la pasni yer...hehe..bestnyer...

xtahan tgk rambutan siap kopek tu, rasa nk ngap je...haha

lieyalatif said...

lieya dulu kak nur mmg tak tau kewujudan pepahat tuh....gi bagan lalang baru tau..sedap gak kan...

kak, geram lak tgk rambutan merah menyala tu....tup2 ade plak yg dah siap kopek...sedapnye dpt mkn sejuk2 simpan dlm peti ais,....

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

syukur... murah rezeki tu.. alhamdulillah..

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

rambutan tu lnda geram.....

Fieda Rafli said...

alhamdulillah semuanya rezeki ye..

Ya ALya said...

rambutan tu mmg geram sgt2..
minyak wangi apa tu...beli kt mana...cam nk try je..

azieazah said...

Waduhhh rambutan sampai satu plastik hitam...! Merah dia menggoda sangat!

LYAfrina said...

alhamdulillah.. dimurahkan rezeki..

erkk..pepahat?? apa tu?? xpnh tgk & dgr pon nama tu

::NureeN:: said...

teringin nk mkn pepahat, kat cin x der...

intanfirdaus247 said...

salam kak nur..selamat pagi..Alhamdulillah syukur rezeki..:)

AnneRaini said...

rezeki jgn ditolak..hehe myk wangi apa tu?

Jue a.k.a Ibu 2F said...

alhamdulilah..rezeki jgn ditolak...

mama said...

murah rezeki kan qhaifa