TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, February 5, 2013

HARLEY DAVIDSON - APA LAGI ADA


Salam Semua.......

Pengalaman masuk ke Harley Davidson memang tak akan lupakan oleh anak - anak dan saya. Tak puas rasanya melihat motor - motor harley ni dahlah besar warna pun cantik. Masa anak - anak naik takut tercalar pulak motornya. Dahlah tu CCTV merata - rata anak - anak pula test motor satu persatu kata member hubby tak apa kherox naik saja.

Selain motor pelbagai barangan lain turut dijual harga memang tak ingat, mahal tu. Padanlah pulak dengan harga motornya tak ya






(berkenan dengan kasut baby ni harga RM 219...)



(tengoklah tu cantik - cantik kasutnya......)



(jaket pun ada........)







(ini t-shirt untuk wanita saja.......)



(kata along aiman aeish muat bole beli ni, suka - suka he..he..)



(salesman termuda......)





(jom balik, esok - esok datang lagi....)


Anak - anak teringin nak tengok kereta pula lepas ni kita datang lagi ok..........



p/s - mana tahu kalau ada member - member  yang nak beli motor harley davidson ni, jangan lupa gitau Nur ok...jangan mare En. Syirul Erady he..he..


T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H  kerna sudi singgah sini......

27 comments:

Nurulhuda Abdul Latip said...

Fuhh kalau nak beli item kat situ memang mahal sokmo takpelah..:)

intanfirdaus247 said...

salam kak nur...wah mahal2 ni kat sini..hehe

amirah said...

mahal2 harganya kak..huhuhu...nak kena fikir byk kali dulu

lieyalatif said...

wah kak....kelas hah...promote harley davidson lagii heheeheheh...lieya suke tgk kak...lagi2 kalo pompuan yg bawak...mmg style laaaaa....

Jue a.k.a Ibu 2F said...

wah jadi promoter harley davidson ke sekarang nie...

Rai Ourkizuna said...

aduuuhh..mahalnya kasut baby tu..

Ena's Palace said...

huh! besar sgt HD tu..tak larat hehehe...

Ema Blog said...

suami minat motor besar...tp isteri tak minat

AnneRaini said...

tak dpt beli dpt tgkpun jadilahkan..sypun mampu tgk je..hehe

Qhaifa Nur said...

- (Nurulhuda Abdul Latip)

memang mahal pun...nak tengok pun takut...

- (intanfirdaus247)

salam intan...
akak pun terkejut tengok harganya..

Qhaifa Nur said...

- (amirah)

he..he.. memang kena fikir dulu sebelum beli..

- (lieyalatif)

akak saja nak usik en. syirul tuh saja lieya...

memang respect kalau pompuan yang bawa motor besar tuh...berani kan..kan

wahida said...

kalau suami saya minat lah motor ni...saya kureng sikit...tapi kasut2 dan jaket2 tu mmg stailo...

Qhaifa Nur said...

- (Jue a.k.a Ibu 2F)

ayat last suka - suka tulis he..he..
kalau jadi kenyataan alhamdulillah juga...

- (Rai Ourkizuna)

setakat tengok boleh Rai, nak beli tak mampu lagi...

Qhaifa Nur said...

- (Ena's Palace)

HD memang berat...tak terpikul bahu kita he..he..

- (Ema Blog)

hubby akak minat..isteri follow saja he..he..

Qhaifa Nur said...

- (AnneRaini)

buat masa ni kita cuma boleh cakap sukanya motor HD...moga ada rezeki buat kita semua...

- (wahida)

macam akak suami dan anak-anak cukup minat wahida...mereka bole teka kete dan motor jenis apa...anak lelakilah katakan...

syariza09 said...

sib baik si adik tak ngamuk2 suruh mama bli kasut tu hihihi

Cho Zila said...

sekali nak gi gak sini. boleh masuk gitu2 jerkan... dapat amek gambarpun jadiler...

e!ya said...

wahh best tuee..tp skadar tgk la kan..nk beli pikir beratus2 kali kan

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

kak mana kedai ni kak?

saya suka je tgk motor harley davidson.....

ni kalau dapat nie.. perghh, memamng best buat melaram..hehehe

QueeN TerataI said...

x dpt beli motor beli pakaian dan kasut pun jadilah kak.. tp harga pun boleh tahan gak mahalnya tu kan?

Qhaifa Nur said...

- (syariza09)

si adik minta pun kompem tak dapat hua...hua...baik mama belanja makan..

- (Cho Zila)

betul tu...bergambar buat kenangan dah cukup....

Qhaifa Nur said...

- (e!ya)

harga motor sama dengan sebijik kete dan rumah...aduh banyak mahal tuh...

- (C.M.A @ CikMoonAdnan)

kedai NAZA yang tepi federal highway tuh Moon...sebaris dengan AVON dan lain2...

Kakzakie said...

Kalau kakak ada duit terlebih banyak pun Nur baik kakak beli aset rumah boleh sewakan atau tanah boleh tanam macam-macam. Mahal motor tu sama dgn barangan yg dijual. Tak terbelilah kalau kakak nie Nur.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

cantik2...harga pun boleh tahan...^^

azieazah said...

Kalu Kak Azie mau bergolok bergadai nak beli barang kat situ. hehehe

Fieda Rafli said...

seronok anak2 ye

Ya ALya said...

fuhhhhhhhh...lap peluh jap....xmampu la den...