TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, February 4, 2013

MASUK HARLEY DAVIDSON.......


Salam Semua.....

Saja nak beri kejutan pada anak- anak  lepas pergi opis hubby di Petaling Jaya, kami masuk pula ke Harley Davidson yang tak berapa jauh dari opis hubby kira - kira jam 8.30 malam

Sebelum tu hubby dah call member baiknya En. Syirul Erady Zubir yang bekerja di Harley Davidson tentang kedatangan kami kesana

Kata along aiman " papa ini macam jalan nek ke Harley saja ". Papa senyum gitu

Selalu pandang motor besar ni di jalanraya sekarang syokkan dapat naik lagi, memang excited anak - anak semua











(hubby pandang apa tu...)



(motor  idaman nak tahu harganya RM 190,000.00 ....)





(En. Syirul tengah test motor idaman hubby...bunyinya memang best..)













T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H  kerna sudi singgah sini......

19 comments:

Kakzakie said...

Hero-hero Nur yg 4 itu mestilah suka. Budak lelaki jgn katalah. Adik pun mesti dah terikut sama sebab atas dia semua abang exited mesti dia pun ikut sama. Bunyi vrooommm pun dah suka kan:)

lia said...

boleh beli sebijik umah da harga motor tu kak.. uhuks...

Cho Zila said...

akakni tak suka motor harley tapi suka ducati.. kalau dapat nak warna merah... tapi tuler harga motor kemain mahalkan tapi kalau hujan basah gak.. alasan orang tak berduit cam akak..

Nurulhuda Abdul Latip said...

kita pun kureng suka harley tapi kalau dah dapat pergi sini mau tak suka, dapat pegang dan naik berangan2 gitu..:)

Ijah EmoTemo said...

wow! motor2 besar mcm ni,confirm ramai je lelaki suka kannn hehehe

Qhaifa Nur said...

- (Kakzakie)

memang excited anak-anak Kakzakie..papa mama kena tinggal belakang sebelum masuk...motor besar ni tang bunyi paling suka sangat...

- (lia)

kalau ada duit yang terlebih memang nak sangat beli motor besar kan..kan..nak tunggu yang terlebih entah bila-bila he..he..

Qhaifa Nur said...

- (Cho Zila )

kalau rasa berjiwa muda Ducatilah pilihannya...warna merah cantiknya

- (Nurulhuda Abdul Latip)

dah masuk tempat begini berangan kena lebih kan..kan..memang teruja dapat tengok motor2 besar nih...

Qhaifa Nur said...

- (Ijah EmoTemo)

memang betul Ijah...jangan kata papa, anak papa lagi suka...lepas satu satu test motor...

ainnoraini said...

banyak mahal kan itu motor..,

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Mahalnye...tapi memang bestlah naik motor besar mcam ni..^^

QueeN TerataI said...

wah syok la anak2 kak nur.. dapat merasa duduk ata smotor besar ni.. Mr. Hubby kak nur tu dah berhajat la nk beli tu kak.. hehehe

aanie said...

pengsan tgk harga tu...

Hyazz Eibrhm said...

mak aih..rege dah boleh beli sebijik rumah haih..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

waaa... kalau en. suami kita dpt sebijik moto mcm ni.. mmg sayang motor lebih dari bini la jwpnya.... kekeke...

munna said...

wah!... hubby akak rembat tak motor tu....

azieazah said...

Amboiii seronoknya bebudak melaram motor besau yer. Belum mampu beli, berangan dulu la ya.

soh bebudak belajar pandai-pandai, nanti keja gaji besar boleh tangkap sebijik!

LYAfrina said...

hhuhu.harga motor leh beli rumah dah sebijik...

seronokla anak2 aka leh naik motor ni, walau pon skadar bgambar

Kasih Salina said...

suka juga tgk orang naik motor besar camni tp saya tak suka naik motor, takut..anak2 lelaki kalo bawa naik motor ni mesti seronok..

Ya ALya said...

tercekik terus tgk harga