TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, February 19, 2013

LUMBA PELAMPUNG PULA


Salam semua......

Sewakan 4 biji pelampung untuk anak - anak, rasa lega bila ada pelampung ni terapunglah dalam air. Hari tu saya memang tak nak mandi sebab tengok airnya kotor sikit dahlah panas terik, takut gelap muka ha..ha... Sekarang ini pun tengok badan anak - anak berbelak - belak separuh hitam separuh putih.

Akhirnya pelampung dijadikan mainan, main lumba - lumba siapa punya pelampung paling cepat. Saya yang tengok gelagat anak - anak pun terhibur malah menjerit - jerit lagi












Penat lumba mandi pula....





28 comments:

lieyalatif said...

hahahaahah...lieya yg tgk ni pun gelak kak nur oiii....dah mcm main sukaneka dah jadiknyer.....tapi kalo dulu2 lieya tak suke main gelek tayar ni, sebab tak reti ..dah le dulu pakai tayar yg berat tuuu.....

:: Mrs.Eady :: said...

sweet moment!

Nens Collection said...

bestnyer piknik & bbq..mmg syokk lah..hehe

tgh panas pon boleh layan kan..janji best!

*SiRibenMerah said...

teringat zaman kecik2 g mandi pantai merdeka.. hehehe~ sekarang da mls mandi pantai..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wah..seronoknye tengok diorang..hati senang bila tengok anak² gembira...^^

liemaopurut a.k.a ana said...

alahai seronoknye.....suka tengok budak2 tu..memang dah gaya sukaneka dah ehehehhe

saya pon dah lama tak pegi pantai sebab takut itamss ;p

N i e Z a said...

sonot nye zaman kanak2 dlu main cm ni kan..skg tgk bdk2 je la yg main..hehhehe

Kakzakie said...

Kakak yg tengok gambar pun senyum Nur apa lagi mak-ayah yg ada waktu tu mesti ketawa melihat gelagat mereka bermain:)

munna said...

seronok diaorng main air ye.... dah lama tak ke pantai sernok tgk diaorg main2

syariza09 said...

budak2 suka sangat game mcm ni, kita yg tgk ni pon mesti tergelak2

AnneRaini said...

sypun tak suka mandi pantai..dahlah gelap nnti bertambah legam..hehehe

eB said...

im back.... rindu x? he3....
ha3... i lioke :)

fieda said...

fuyoo..seronok tu..

fieda said...

fuyoo..seronok tu..

NM02 said...

betul kata lieya, mcm sukaneka air ngupanya... sonok lak tgk keletah mereka

Qhaifa Nur said...

- (lieyalatif)

memang gelak tengok gelagat mereka..berebut-rebut capai pelampung...akak jarang sewa pelampung ni, hari tu dapat pulak 4 10 hinggit...

- (Mrs. Eady)

kenangan dari anak2...

Qhaifa Nur said...

- (Nens Collection)

memang panas masa tuh...diaorang tak kisah...janji dapat mandi

- (SiRibenMerah)

pantai merdeka....
samalah dgn saya nak mandi laut ni malas juga tengok mood...

Qhaifa Nur said...

- (LiLy @ MaMaQiStInA)

betul tu...tu yang cepat2 tangkap gambar dapat tengok keseronokkan anak2....

- (liemaopurut a.k.a ana)

takut hitam dan kulit menggelupas ya juga...pengalaman sebelum ini dah ada he..he..

Qhaifa Nur said...

- (NieZa)

nasib baik pantai hari tuh tak ramai orang, bole main macam ni..

-(Kakzakie)

memang senyum Kakzakie...

Qhaifa Nur said...

- (munna)

dalam pada tuh mata kena cekap juga munna, maklumlah main dengan air, macam-macam boleh jadi.....

- (syariza09)

memang gelak sambil jerit2...

Qhaifa Nur said...

- (AnneRaini)

samalah dengan akak juga...suka ayat tuh...

* akak bila pergi blog Anne tak bole buka..ada apa tuh virus...dah banyak kali kena...

- (eB)

memang rindu tau eB...

Qhaifa Nur said...

- (fieda)

main hingga lupa nak makan juga...

- (NM02)

sukaneka air...bole buat game kalau BBQ nanti ha..ha..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wahh wahh..seronoknya tgk bebudak nie...

Ummiarissa Mahdi said...

lama tak main kat pantai ni...

wahida said...

sonok tgk depa kak...mmg enjoy sakan...

Ya ALya said...

Ya dulu sblm kwin suka mandi pntai ni.....tp dh kwin ni mmg blm lg la...dpt lak ank yg tak suka dgn pasir pantai.....mmg jarang la g picnic pantai ni...

azieazah said...

Wahhh happy nya depa!

Dah lama kami tak camtu, sebab anak-anak kurang gemar laut, depa suka sungai.

BERT said...

syoknye mndi laut pkai plmpung hihi.. teringt ms kck2 dlu mmg suke mdi laut