TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, February 28, 2013

KASUT BOLA


Salam Semua...


Kokurikulum tahun 2013 Aiman dan Azeem dapat masuk pengakap dan bola sepak. Tak sudah - sudah minta kasut bola. Baju t-shirt pengakap dah beli tapi tak diberi oleh cikgu lagi. 

Kasut bola papa dah belikan bersemangat Aiman dan Azeem mencubanya. Semalam 27/02/2013 dengan bangganya bawa kasut bola untuk kokurikulum sebelah petangnya.

Aiman dan Azeem siap beritahu " mama cikgu puji kasut along dan angah cantik " yang tak bestnya Azeem malam tadi siap rendam kasut bola sebab kotor. Aduh Azeem kenapa direndam orang lap saja. 






22 comments:

ainnoraini said...

suka dia yeee....
Biasa la kan anak2 ni selagivtak dpt asik tanye je..bila dh mmg suka sangat...

fieda said...

cantik kasut tu..

Bitt (double IS) said...

ooo lap jek erk u..kalau saya pon tak tahu nih..aaggagaga

NM03 said...

utk adik takde ke... hehehe

Qhaifa Nur said...

- (ainnoraini)

selagi tak dapat duk merengek saja...

- (fieda)

sekarang macam-macam kaler ada.....

Qhaifa Nur said...

- (Bitt (double IS)

selalu lap saja...
basuh kembang pulak he..he..

- (NM03)

untuk adik tunggulah...
belum masanya lagi he..he..

Ummiarissa Mahdi said...

lawa...kalau tunujuk kat anak lelaki saya ..mesti dia berkenan ni

Kakzakie said...

Betullah cikgu kata cantik - auntie pun nampak cantik juga:)

lia said...

owhhh kasut bola mmg x perlu rendam ye kak? seyes saya x tau...

wahida said...

anak saya si abang tu pun asyik mintak kasut bola...

kami ni tak beli2 lagi...adoi la...

berapa harga kasut ni kak...cantik la...

Ema Blog said...

eksited diaorang dpt kasut bola

amirah said...

memang cantikla kak kasut ni..tak prnah nmpk lagi

munna said...

wah!... bertambah semangat diaorg .....

Qhaifa Nur said...

- (Ummiarissa Mahdi)

inilah first time beli kasut bola utk anak...excited

- (Kakzakie)

yang kelakar cikgu siap puji Kakzakie..

Qhaifa Nur said...

- (lia)

rasa akaklah...
sebab akak tengok adik beli beratus ringgit kasut bolanya tak rendam pun..tak tahu orang lain

- (wahida)

abang pun minta juga...
harga rasanya 50 hinggit lebih sikit...

Qhaifa Nur said...

- (Ema Blog)

memang eksited Ema...

- (amirah)

nasib baik ada size...kalau tak jenuh mencari...

Qhaifa Nur said...

- (munna)

wah...memangpun siap simpan dalam bilik lagi...

mama said...

sukanya dia cikgu puji kasut dia yg cantik tu..ehem kalau direndam nanti cepat rosak kan.. :(

qemaishak said...

semangat diaorang nak main kasut cantik :)

lieyalatif said...

sonok tgk boboy main bola kak...hope anak2 akak jadi mcm pasangan kembar aidil ngan zakuan...jaguh di padang bola heheeheheh

eB said...

dier syg sgt la tuh sampai rs rendam lagi bersih sok... :)

Ya ALya said...

klu kena pijak dgn kasut bol ni sakit wooo..