TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, January 18, 2013

TAMAN METROPOLITAN, KEPONG...


Salam semua....

Kalau tak pergi ke Taman Tasik Titiwangsa, Taman Metropolitan Kepong tempah riadah kami sekeluarga. Kalau boleh setiap minggu  anak - anak pasti merengek suruh datang sini, bila mood malas datang nak keluar pun malas tapi sekarang tidak lagi, saya perlu datang sini untuk rehatkan minda sambil cuci mata ( aduh ayat power tuh tapi tiada maksud lain ha..ha..) 




(dari dulu aiman minta belikan layang-layang, bukan tak nak beli nanti bukan anak yang main tapi papa sebab anak - anak tak pandai main..akhirnya dapat juga..)



(kan betul bukan anak yang main tapi papa...........)



(entah macamana boleh terlepas talinya......)



(nasib baik dapat balik.........)



Mak dan adik lelaki saya join sekali datang sini,  mak asyik bebel siapalah yang datang taman ni siap berbekal bagai, bawa buai sekali

Rupanya keluarga adik lelaki mak yang datang dari Felda Lurah Bilut berkelah kat sini...ketawa sakan kami semua..itulah bebel tak tentu pasal rupanya keluarga sendiri.........





(inilah adik mak saya, kami panggil pak chek hamid.........)





(tengoklah macam - macam ada jual kat sini...meriah betul yang tak tahan durian crepe pun ada sekali..)


T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H kerna sudi singgah sini............

15 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Meriah betul akak tengok Nur :D

Akak tak pernah pergi sini walaupun kak ngah akak tinggal di kepong ni :)

SYANI said...

Bestnya dapat main layang2..

azieazah said...

Bestnya kalu dapat lepak tempat camtu.

Cho Zila said...

dah lama tak kesini.. layang2 yang dibeli dulupun tak gunakan dah.. anak2 bertanya jugak.. tapi siini memang meriahkan.. suka...

Kakzakie said...

Meriahnya dah macam ada pesta kakak tengok Nur.

Kalau beli layang-layang baru kena perhati tempat ikat tali Nur sebab kadang longgar jadi sebelum main kena ikat betul-betul apa lagi kalau angin kuat..

NM02 said...

lepak taman layang2 suker main kapal terbang pakai remote. penah kuar dari taman tu... menjerit sakan takut jatuh ats kete orang. hahaha

Me said...

banyak nya payung..hehe

Queen said...

dulu sufiyyah belum boleh jalan ada gak gi sini.. skang rasnya mcm nak pergi lagi..kompem die seronok berlari2an di padang.. tapi satutak syok kat sini.. benang layang2 memang berselirat2

wanie amerie said...

salam kenal..
singgah sini & follow tuan rumah.
sudi2lah singgah rumah saya yer.

bestnya main layang2, teringat zaman kanak2 dulu,selalu main layang2 camni..

Cikgu Ma said...

kat bandar pon ada taman best mcm ni..ok la kan...x der la boring sangat..

shaiful zaidi said...

meriahnya...

LYAfrina said...

meriahnyer kat sini..mesti cantik je kat lngit penuh layang2 yang warna-warni

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Bestnye lepak² main layang²..dah lama tak bawa Qis main layang².. meriah jer tgk tempat ni...

Jna marcello said...

SERONOKKKKKKKKKKKKKKKKKNYAAAAAAAAAA
NA TERINGIN MAIN LAYANG-LAYANG ATAW WOW NI..ADE PERNAH NAMPAK KAT SELAYANG..ORG RERAMAI MAIN..TP NA SEGANNNN HAHAHA

TiranaAduka said...

nampak meriahnya suasana.