TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, January 21, 2013

KISAH NURIN AIDA AEISH LAGI....


Salam Semua........

Satu persatu saya nampak perubahan pada gegurl yang sorang ni

Sekarang aeish suka bonceng basikal bersama abangnya yang setia siapa lagi angah azeem. Pantang bila saya minta angahnya pergi kedai, aeish sudah berdiri di tepi basikal begitu juga jika abangnya nak keluar bermain, aeish sudah sedia nak naik 




(comel di hati mama...)



(inilah aeish sekarang suka naik basikal, basikal dia asyik tolak saja kalau naik entah bila nak bergerak sebab tak kayuh........)



(bab ni saya suka bila abangnya liat nak bangun guna pembesar suara buatan sendiri dan satu yang aeish tak akan tinggal main kereta tapi anak patung tetap main juga....)




T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H  kerna sudi singgah sini.........


23 comments:

N i e Z a said...

wah...pakai pembesar suara kejut abg yer..hehehhe..

lieyalatif said...

comel tgk due badek saling bonceng basikal kak heheheeh....kire ok la kak aiesh rapat ngan abang die...selalu budak2 ni gaduh jek kak...ni kalo kamcing gini kire lega laa hati akak...heheeheheh

Qhaifa Nur said...

- (NieZa)

dah besar...memang begitu NieZa..ada saja nak dibuat.....

- (lieyalatif)

alhamdulillah, mereka adik beradik memang rapat lieya...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

hehe..pandai dia bagi kejutkan abang bangun..siap pakai pembesar suara tu..comel jer.. ^^

NM02 said...

boleh jatuh katil bila dia kejut pakai pembesar suara tu. hahaha

Rai Ourkizuna said...

hahaha..comelnya aeish kejut abangnya ngan pembesar suara..

» NAJA « said...

saya suka tgk muka aiesh ni la sweet je..mesti manja dgn abang dia kan

liemaopurut a.k.a ana said...

makin comel la aiesh ni...

tak apa la aiesh kalau tak bole bawak basikal. abang-abangkan ada. bonceng ajer kat belakang..

Kakzakie said...

Walau atas dia abang-abang tapi dia tak suka main kereta ye Nur. Kalau macam anak saudara kakak lasak macam abang dia juga - tapi yg kakak suka tak mudah menangis. Kuat..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

hahaha suka pembesar suara tu :D

Qhaifa Nur said...

- (LiLy @ MamaQiStInA)

semuanya belajar dari abangnya...kan dah kena....

- (NM02)

pernah try kat telinga mama, kuatnya sakit juga.....

Qhaifa Nur said...

- (Rai Ourkizuna)

jangan tak tahu baru ni, senyap2 masuk bilik abang..pakai minyak rambut orang lelaki...tak suka..busyuk sikit he...he..

- (NAJA)

sangat manja NAJA...

Qhaifa Nur said...

- (liemaopurut a.k.a ana)

tq...
mungkin nak basikal kaler pink kot liemaopurut...

- (Kakzakie)

kalau tengok tang kaki Kakzakie...parut sana sini...punyalah lasak juga...

Qhaifa Nur said...

- (CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati)

boleh diguna pakai pembesar suara ni he..he..macam2

Warna Warni Kehidupan said...

hahah comel je..

lia said...

mujur dpt abg yg rajin layan adik, Alhmdlh...

Ema Blog said...

mesti terkejut abang-abangnya...hehee

BERT said...

pakai pembesar suara hehehe.. kompom terkjut trus terbangun hehe

TiranaAduka said...

salam
Ala la la la cutenya nurin

LYAfrina said...

ank kt adalah y tercomel d mata & hati kita ;-)

setiap perubahan n perkara bru ttg ank kita, mesti kt eksited sgt nk abadikan sbg knangan kan

azieazah said...

Sedap nama dia. Nurin Aida Aeish.

QueeN TerataI said...

comelnya puteri nan seorang ye kak...

Fieda Rafli said...

seronok dia abgnya rajin melayan..maklumlah dia sorang jer puteri dlm umah tu ye..