TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, January 15, 2013

ANAK - ANAK MASUK UTP.....


Salam semua.........


Aduh semalam kat opis tenet ada problem pulak, pagi ni dah ok....

23/12/2012 kami pergi melawat adik bongsu hubby yang belajar di Universiti Teknologi Petronas (UTP) di Seri Iskandar Perak. Bila dah masuk UTP saya tengok kawasan persekitarannya sangat cantik, sejuk juga mata memandang. Kami duduk di taman permainan yang disediakan. Anak - anak bila dah jumpa permainan  ajak balik pun liat.......










(sangat suka dengan rekaan masjidnya sangat cantik...)



(pak su turun dari bilik...)







(rasa taman ni seperti taman sendiri sebab tiada orang he. he......)



p/s - saya juga berdoa agar anak - anak dapat ikuti jejak pak cik - pak ciknya dapat belajar di universiti, insya allah.........



T.E.R.I.M.A  K.AS.I.H kerna sudi singgah sini.............

18 comments:

inazamri said...

oh dtg ke utp ke.lenkali bgtau la ..kot ada kesempatan bole la jumpa kerana saya juga ada di situ

azieazah said...

Elok bawa anak-anak pegi tempat akademik macam ni. Bagi semangat dan motivasi kepada mereka pulak.

amirah said...

sunyi je utp ye...agaknya sibuk cuma waktu sekolah je

Kakzakie said...

Semangat anak-anak Nur bila lihat pakcik mereka berjaya insya-allah semua ini memang boleh jadi pemangkin mereka utk bersemangat utk berjaya...

Nurulhuda Abdul Latip said...

Mudah2an anak-anak kita semua yea kak..Sama2 kita doa..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

In Shaa Allah..moga anak² ikut jejak pakcik mereka dapat belajar di U...

AnneRaini said...

betullah kak masjidnya cantik.

munna said...

cantiklah kat utp tu... betul tu kak semoga anak2 kita semuanya berjaya

BERT said...

utp memang cantik.. sy dlu uitm sri iskandar.. penah jugak la masuk utp hehe

Fieda Rafli said...

Inshaa Allah..mesti ada nyer yg ikut jejak pakcik dia..

eima said...

insyaallah

Me said...

InsyaAllah u..doa2 kan deme selalu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

inshaalllah...mudah-mudahan anak2 akak berjaya di dunia dan akhirat :)

Ema Blog said...

INSYAALLAH...

Ya ALya said...

moga ada rezeki untuk blaja di u t....amin...

QA's ~ mamapapa said...

UTP mmg cantikkn :)

lieyalatif said...

wahh bertuah pak su anak2 akak belajar kat utp....keluar nanti mesti keje best...in sha Allah...

moga2 anak2 kite pun ade rezeki mcm ni kan kak....

Kesuma Angsana said...

x pernah jejak lagi ke sini