TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, January 16, 2013

GAYA ORANG BERHENPON....


Salam Semua.......


Tengoklah gaya anak bujang saya yang sorang ni (bole ke panggil bujang ni he..he..)
Beginikah gaya orang dah pakai h/p
H/P pemberian Mak Lang (adik perempuan saya) kerna pencapaian akademik tahun lepas
Mula- mula janji yang ini dulu, lepas tu kalau cemerlang dapat lagi canggih yup
Moga - moga ia pembakar  semangat buat semua anak - anak untuk berjaya 




^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^


Inilah dia anak bujang saya Azeem (9 tahun) .......



(tengah kusyuk dengar radio...)



(balik sekolah kacau mama kat opis.......)



T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H  kerna sudi singgah sini........


19 comments:

SYANI said...

Amboi.. dah ada henfon sekarang ye... Jangan call gefren tau..heheheh
p/s : Pesanan untuk Azeem

azieazah said...

Jangan leka tau Azeem. Moga terus semangat utk capai kejayaan yang lebih cemerlang!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Moga jadi pembakar semangat untuk terus cemerlang..^^

Fieda Rafli said...

wah...best dia dapat hadiah hp sebijik..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Suka betul la dia dapat HP tu... :D

Nurulhuda Abdul Latip said...

amboi bukan main lagi eh..anak saya takde lagi hp walaupun dah pernah mintak.

munna said...

amboi!!... thn depan boleh request smartphone kat maklang ye

aanie said...

seronok la tu azeem...:)

NM02 said...

azeem, ni no untie.... 013-623****... jom kuar dating!... hehehe

Me said...

haha..anak bujang dah pandai bergaya kan..anak bujang aii pon..asyik ke hulu ke hilir ngan tab jer..tak tahan tol.. balik sekolah terus kejar tab..keje sekolah nak tido baru nak buat..macam2 peel

amirah said...

pasni dpt yg lagi canggih...

norhidana miswan said...

wah2... yg lain2 tka jeles ke

ejulz said...

x cukup umo utk pakej belia tu kot.. hehehe

Nazayiena Ayiena said...

Belajar rajin2 semoga lps nie dpt hp yg lebih canggih lg.

Queen said...

sekarang henpon tu keperluan dah..bukan kehendak..

Ya ALya said...

wahhhh...ada gaya la azim ni...

BERT said...

pasni blh dpt yg lg best,.. blja rjin2 ye azim :)

Kak Nik Ja said...

azeeem..meh unti nak pijam enpon skit!!..tahniah ye.nanti belajr rajin2 dpt ipad lak...hihi!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wahhh dapat henpon...

moga azeem xleka dgr lagu je.. blajar rerajin yer azeem...