TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, December 26, 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU (ZAFIRA & AZMI)...


Salam Semua........

Selamat pengantin baru buat Zafira & Azmi pada 22/12/2012 di Taman Maju, Seri Iskandar Perak. Nurul Zafira bte Ahmad Lokman adalah anak sulung dari 6 beradik. Beliau anak pak chu lokman (adik bongsu arwah abah saya)











(semasa nikah...)




Meriah sungguh hari tuh, yang istimewanya sajian makanan disediakan oleh 7 katering yang berbeza, mana taknya adik-beradik mak pengantin semuanya jalankan perniagaan katering termasuklah mak pengantin sendiri.Menunya sedap - sedap belaka.....







(ikan kembung kukus cicah kuah asam, sedapnya.... 1000 ekor  ikan tau)



(bubur anak lebah...)








(bersama mak...)


(abah pengantin (adik bongsu arwah abah..) bersama adik lelaki saya... )







(cenderhati buat kanak - kanak mainan, tuh yg bersepah-sepah..)



T.E.R.I.M.A   K.A.S.I.H  kerna sudi singgah sini...............

23 comments:

aanie said...

mmg heaven la makanan kalau anak org buat catering....

jarang org buat ikan air asam tu....bestnya...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Memang meriah betul lah Nur.. sampai 7 katering tu.. sedapnya ikan kembung cecah asam tu :D

Kakzakie said...

Kakak dapat bayangkan makanan yg dihidang punyalah sedap-sedap

mizz miaizzati said...

uihhh meriahhnyeee...tetamu pon bling2 nak makan apa..hhe

mizz miaizzati said...

kak sy pon lahir kat pasir panjang stewan..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah & selamat pengantin baru juga..moga kekal hingga ke Jannah.. Cantik pelamin..makanan pun sedap jer tu...

BERT said...

tahniahhh n slamat pengantin baru... sangat cantik itu pelaminnn :))

lieyalatif said...

comel pelamin tu kak...lain dari yg lain....pengantin pun cute...semoga kekal abadi hingga ke akhir hayat dan cepat2 bertiga heheheeheheh

Qhaifa Nur said...

- (aanie)

dah taukeh catering..makanan sure sedap aanie...

mmg jarang org buat ikan kukus tuh..

- (CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati)

mmg meriah....
tapi tak larat nak makan byk he...he..

Qhaifa Nur said...

- (Kak Zakie)

alhamdulillah...sedap juga Kak Zakie..

- (mizz miaizzati)

terkejut ni mmg 1 kg he..he..
sedara ke kita ha..ha..

Qhaifa Nur said...

- (LiLy @ MaMaQiStInA)

terima kasih...
moga kekal bahagia juga...

- (BERT)

terima kasih....

Qhaifa Nur said...

- (lieyalatif)

pelamin tuh akak suka, cantikkk...
insya allah tak lama lagi ber3 tuh...

NM03 said...

tahniah dan selamat pengantin baru buat mereka.

Cho Zila said...

memang dah dapat bayangkan kesedapan makanannyertu.. hebat2tu..
memang pelaminnyer tu sangat sweet.. ringkasjer.. k

intanfirdaus247 said...

meriahnya..semoga bahagia hingga ke akhir hayat buat pengantin

Tihara said...

selamat pengantin baru..moga diberkati Allah selalu :)

azieazah said...

Tema warna dan baju pengantin cantik! Pelamin pun nampak moden. Sweet!

-Sara- said...

woww..7 katering?

QueeN TerataI said...

semoga berbahagia selalu buat pasangan pengantin baru ni...

cantiklah pelaminnya.. Queen suka!

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

musim cuti skolah ni ramai ler yg nek pelamin..
btw, selamat pengantin baru tuk kedua mempelai.. =)

syariza09 said...

pelamin ngan bilik sama designnya, sweet mix purple pink

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

cantiknya pelamin :)

mama aini said...

`selamat pengantin baru`..ehem bestnya majlis keluarga masak sendiri..taukeh catering mesti sedap2 lauknya..