TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, December 27, 2012

KISAH MALAM TADI...


Salam Semua........


...26/12/2012

jam 8 malam kami keluar untuk cari keperluan sekolah anak-anak.......

tahun 2013,  4 orang anak akan masuk sekolah, alhamdulillah lega dah beli.......






lepas selesai cari baju sekolah pergi gunting rambut, ini first time bawa anak - anak gunting kat kedai sebabnya peralatan gunting rambut papa dah rosak.......














lepas gunting rambut hubby bawa kami semua ke Uptown Danau Kota, kami sampai 9.30 malam, orang tak ramai lagi  punyalah besar uptown ni, lenguh - lenguh tapi seronok, sebenarnya datang sini nak cari beg azeem ......



(setelah ditawar dapatlah RM 70 hinggit..)



(minat betul anak - anak dengan seluar boxer, dapatlah sorang 1, comelnya bila dipakai he..he...)





sampai rumah jam 11 malam terus sarung baju dan kasut sekolah, tak sabar - sabar nak ke sekolah yup wahai anak - anak mama.......


p/s - esok 28/12/12 nak bawa amzar ke sekolah untuk orentasi darjah 1, ada ujian juga untuk tentukan kedudukan kelas...buat yang terbaik Amzar.........


T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H kerna sudi singgah sini.........

21 comments:

SYANI said...

Eksaited budak2 nak try baju baru ye kak..

anie said...

kuar kul 8 malam settle sumer...hebat tul akak nie....satu malam je...bagus2..;)

Qhaifa Nur said...

- (SYANI)

mmg excited...menerailah satu satu baju...

- (anie)

mcm tak cayakan semua settle satu malam he..he..
nak jenjalan esok-esoklah penatnya hai badan juga, kaki lagilah anie...

mama maman aka yana said...

seronok anak2 nak sekolah..:)

AnneRaini said...

seronok budak2 nak kesekolah...mak bapak lagi excited ye..hehe

Rai Ourkizuna said...

excited try baju sekolah..si kecik takde komplen nak kasut sekolah jugak ke kak? hahaha..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

KALAU ANAK2 DAH SEKOLAH.. MACAM TU LAH NUR... BANYAK MAK BAPAK KENA FIKIR.... YANG PASTI DUIT RINGGIT KENA BERGUNI HAHAHHA...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waahhh seronok bebudak dapat keperluan sekolah yg baru...

qemaishak said...

teruja diorang nak g sekolah, nak pakai baju kasut baru ye hihi

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

lnda pun bru shopping brg skolah anak.. tp anak 2 je skolah.. klau mcm qaifa nih, lg la meriah...:)

QueeN TerataI said...

wah... ramainya yg bersekolah.. tentu meriahkan kak... seronok anak2 dpt brg keperluan sekolah yg baru...

p/s: good luck to Amzar...

azieazah said...

Lain anak lain ragam. Kos pun boleh tahan ya

Tihara said...

haah, dah nak buka sekolah ni..selamat bersekolah semua :)

Ya ALya said...

alhamdulillah dah selesai...ya pun dah selesai,tapi baru sorang je sekolah...tu pun baru masduk prasekolah..

Kakzakie said...

Bila dah nak naik sekolah kita pun sibuk sama Nur. Kakak dah setel semua. Anak-anak kakak dah besar boleh buat sendiri dah kita belikan aje...

mizz miaizzati said...

wah wahhhh turn persiap barang anak sekolah ek..mmg nampak cam susah itu nak beli ini nak beli..tapi sebagai mak pak..dah jadi tanggungjawab...eiii tak sabar tunggu turn sy lak..

mama aini said...

ehem..dah siapkan semua keperluan ank2 lega rasanya kan.. ;)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Nampak Happy budak² tu..excited nak p school..^^

BERT said...

esaitetnya nak ke skolah smula kan.. sy plak tumpang hepi

LYAfrina said...

meriah sungguh.lg2 anak ramai kan..lya pon dh settle beli psiapan skolah asya..mmg ekxited sgt2..sbb 1st time kan

man said...

teringat zaman sklh dulu..hehehe