TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, December 6, 2012

HADIAH DARI MEKAH......


Salam Semua....

Pemberian buah tangan dari Cikgu Eda buat amzar dan rakan-rakan selepas Cikgu Eda balik dari menunaikan haji..

Amzar dapat hadiah ini semasa pihak tadika kemas buat kelas pengukuhan untuk ke tahun 1 2013 nanti. Kelas pengukuhan diadakan selama 2 minggu semasa cuti sekolah baru ni.

Sebelum balik dah pesan salam dan minta maaf jika Amzar ada melakukan kesalahan selama belajar di bawah kelolaan Cikgu Eda ini. Sangat terharu bila Amzar beritahu Cikgu Eda peluk dan cium dia dan sentiasa mendoakan kejayaan Amzar kelak...Tahun depan saya jumpa lagi Cikgu Eda sebab turn Afnan pula belajar kat sini.......





(suka jubah ini, kainnya sangat lembut dan selesa bila amzar pakai.......)



(alhamdulillah, pengesahan surat dari sekolah rendah agama buat Amzar telah saya terima baru-baru ini...)
pagi ke sekolah kebangsaan..petang pergi sekolah agama pula dengan abang-abangnya........)



T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H kerna sudi singgah sini........

18 comments:

Fai CeritaCinta said...

comel amzar pakai jubah dgn kopiah tu (>___<)

qemaishak said...

nak belikan ammar jubah macam ni juga, insyaAllah:)

munna said...

comelnya amzar berjubah..... alhamdulillah

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Comelnye dia berjubah..^^

AnneRaini said...

alhamdulillah rezeki... comel je amzar berjubah.

QueeN TerataI said...

comel je amzar pakai jubah tu...

Qhaifa Nur said...

- (Fai CeritaCinta)

mmg comel pun Fai he..he..mulut bole tahan he..he..

- (qemaishak)

jubah jenis ni akak suka..lembut

Qhaifa Nur said...

- (munna)

alhamdulillah...setiap kali sembahyang mesti pakai.....

- (LiLy@MamaQiStInA)

comel yup..mekasih

Qhaifa Nur said...

- (AnneRaini)

alhamdulillah...rezeki amzar hari tuh..

- (QueeN Teratal)

alhamdulillah....

Kakzakie said...

Murahnya rezeki cikgu yg memberi pasti anak-anak murid terus mendoakan cikgu itu.

mama maman aka yana said...

ensem.. hehehe

NM03 said...

suker tgk budak kecik pakai jubah






sangat syomell

wahida said...

comelnya amzar pakai jubah...

saya nak anak2 saya pakai jubah jugak la...


geram tgk amzar pakai...

aanie said...

baiknya cikgu dia...bg byk hadiah lak tu...

Jue a.k.a Ibu 2F said...

hensem...
farisyah pun sama pagi sek keb...
petang sek agama

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hensem nya Amzar pakai jubah... boleh bersiaran dengan Ustaz Don di 30 minute Ustaz Don Al Hijrah....

mama aini said...

murah rezeki amzar..semuga jadi ank yg soleh..amin..

intanfirdaus247 said...

comelnya amzar pakai jubah..sangat2 cute tau