TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, December 3, 2012

AMNA AFIQAH BINTI AHMAD GHAZAWI...


Salam Semua....

Akhirnya bulan Disember datang jua....terkejut tak..kiranya ini bulan terakhir bagi tahun 2012...kini barulah terasa cepatnya masa berlalu.....

Hari ini nak n3 pasai baby comel iaitu ahli terbaru keluarga saya, bertambah seorang lagi cucu arwah abah saya (Abdul Hamid) dan nenek Timah.... alhamdulillah adik ipar saya telah selamat bersalin pada 28/11/2012 di Hospital Pusrawi KL...

Ini cucu ke 7 dalam keluarga saya yakni anak adik lelaki saya yang sorang tu (ini anak ke 2 beliau). Dapat dah sepasang, alhamdulilah.....tahniah dari yong sekeluarga buat ngah....




Nama : Amna Afiqah Binti Ahmad Ghazawi
Lahir : 28/11/2012  (5.04 ptg) - Normal
Berat Lahir : 3.07 kg




ini hari ke 3....Amna Afiqah.....
(gambar yong ambil dari fb...tq)



p/s - sebenarnya dalam hati sedih sebab arwah abah meninggal sebelum dapat melihat 7 orang cucu-cucunya ini, al-fatihah buat arwah abah..............



T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H kerna sudi singgah sini............

26 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

harummmm :)

Nieyl said...

wah~best nyer....

Ya ALya said...

Comeyyyyy

SYANI said...

Comelnya... tahniah kak dapat anak sedara baru..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Comel baby..nama pun sedap..rindunye bau baby..^^

Qhaifa Nur said...

- (Mrs Eady)

sgt harummm....

- (Nieyl)

kejapnya dah 7 cucu nenek.....

Qhaifa Nur said...

- (Ya ALya)

terima kasih.....

- (SYANI)

jgn tak tahu, belum jumpa lagi nih...

Qhaifa Nur said...

- (LiLy @ MaMaQiStInA)

terima kasih...
nama yang indah juga....
bau baby...harummm

NM03 said...

rindu bau baby fresh from oven!





shiyom skit....

Lynn Hamzah said...

comelnya baby...suka tengok...

Tina Othman said...

alfatihah

ala comelnya, tahniah

Kakzakie said...

Kakak suka tengok baby. Comel kan..

Qhaifa Nur said...

- (NM03)

bila anak2 dh besar ni..bau baby semakin lupa pulak...

- (Lynn Hamzah)

mekasih...
anugerah tak ternilai Lynn....

Qhaifa Nur said...

- (Tina Othman)

al-fatihah...
mmg comel...geram

- (Kakzakie)

baby sangat comel Kakzakie..

N i e Z a said...

Alhamdulillah..tahniah..cantik nama baby..

Al fatihah utk arwah..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

tahniah dpt anak saudara baru... & alhamdulillah dah boleh masuk n3 berserta gambar.. mana tau terjd pada akak pula nnt bolrh rujuk kat sini...

Queen said...

sedap nama die.. amna afiqah =p

Ema Blog said...

rindu nak bau baby..tahniah..

lia said...

suka bau baby... harum...

L said...

comelnye baby... alfatihah utk abah.. semoga arwah berada di dalam golongan yg beriman..

jom singgah bace. =)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/12/malu-pada-diri-sendiri.html

AnneRaini said...

comelnye baby..geram tau dgn baby..rasa nak gomol2 jer

Hanis Azla said...

chubbynya amna.. semoga arwah ayah tenang di sana.. insyaAllah..

Jue a.k.a Ibu 2F said...

comel sangat...
al-fatihah buat arwah abah

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Tahniah Nur dapat anak saudara baru...
Rindu nak bau baby ni :D

LYAfrina said...

comelnyer.... rindu nk bau baby..

Kasih Salina said...

geram tgk baby..kulitnya lembut & halus..bau baby ni kan sentiasa sedap..