TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, November 27, 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU (SHARMA/DIN)........


Salam Semua........


Selamat Pengantin Baru buat adik sepupu hubby Sharma/Din...majlis kenduri kahwin diadakan di Bandar Baru Kangar Pulai, Johor 10hb - 11hb Nov 2012.......... 

Setelah 3 tahun baru datang Johor balik.........





(kena bayar tol dulu.....)





(bab ni yang tak tahan..anak-anak asyik ulang ke sini.....)


Anak-anak seronok hari tu sebab jadi sebahagian crew pada majlis kahwin nih (tolong cuci cawan, angkat cawan)









T.E.R.I.M.A   K.A.S.I.H  kerna sudi singgah sini..............

12 comments:

AnneRaini said...

sekarang ni mana2 pun org dah buat candy buffet ni yek..skrg pergi kenduri kawen dah mcm pergi mkn buffet kat hotel..mcm2 ada..

JaSSNaNi said...

sekarang ni mmg musim kawin... seronok musim kawin ni.. peyuk gantung je ler.. hahaha

::NureeN:: said...

bagus la drg tolong ringankan beban :)
meriah n cantik :)

lieyalatif said...

kak!! terus lieya tersuke tgk pelamin tu kak...sweet sgt....kaler tema pun nice..selalu biru pink...purple ke...yg ni sweet jek...sweet oren kan...

ade candy buffet plak tu kak...adoiyai!!! mmg kene serbu ngan budak2 le gamaknyer...

qemaishak said...

ada candy buffet camni, budak2 yang terlebih gembira:)

Kakzakie said...

eh... baru perasan hero Nur tu ada lesung pipitlah. Jadi jejaka pilihan kelak. Rajin pulak tu:)

syariza09 said...

rajin anak2 menolong, happy lagi :)

Tina Othman said...

cantiknya pelamin dorang tu

mmg jadi trend kan skrg kenduri kawin mesti ada candy buffet

Ema Blog said...

tahniah..cantik pelaminnya

intanfirdaus247 said...

Selamat pengantin baru!..:)

BERT said...

musim org kawen skg ni.. cntik plmin dia.. soft sgt temanye

munna said...

munna pun suka pergi kat candy buffet mcm tu ..... seronok anak2 bertugas masa kenduri ye