TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, November 29, 2012

PHOTO MAGNET DARI KASIH FIZALYA......


Salam Semua........

Petang kelmarin balik dari opis tengok ada sepucuk surat atas meja, hati berdebar-debar untuk membukanya.......

Terima kasih yang tak terhingga buat rakan  Ya ALya dari blog KLIK SINI  diatas pemberian photo magnet  buat Lagesi Qhaifa cantik sekali, memang suka sangat.....

Semoga persahabatan kita kekal abadi selamanya, amin........





(kata-kata dari Ya ALya sangat terharu....semoga persahabatan kita kekal abadi selamanya, amin...)



(tak sabar nak letak kat freezer, bertambah lagi FM.....)


p/s - Ya ALya setem 50 sen pun sampai juga, alhamdulillah......



T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H sudi singgah sini...........


31 comments:

Tina Othman said...

bestnya, dapat fm gambar dia sekeluarga ye, moga persahabatan alam maya kekal selamanya, amin

QueeN TerataI said...

wah untung betul ada fren mcm ni.. semoga hubungan ini akan kekal...

*SiRibenMerah said...

kalo FM camneh leh buat byk2 tampal peti ais.. jd peti ais album dah.. hehehe~

NM03 said...

wow!!! fm gambar keluarga tu... best best!!

BERT said...

wahwah rezekit tu.. best kan dapat hadiah :))

Kakzakie said...

Cantiklah Nur. Kakak belum pernah jumpa dari gambar kita dijadikan FM. Good idea kan..

::NureeN:: said...

nureen pon suka fm.. baru2 ni dpt dari abah baru blk dr jordan :)

Ya ALya said...

syukur alhamdulillah,akhirnyer sampai gak........hope kak nur sefamily suka yer....

AnneRaini said...

sypun ada fm gmbr tu...tp kasyah dah rosakkan 2 gambar..huhu

Qhaifa Nur said...

- (Tina Othman)

klau letak kat freezer, hari mau tgk ni..suka sangat...

- (QueeN Teratal)

moga hubungan silaturrahim berkekalan..amin.amin

Qhaifa Nur said...

- (SiRibenMerah)

betul, bole buat album keluarga kan..mmg kretif mereka...

- (NM03)

wow...mmg best

Qhaifa Nur said...

- (BERT)

alhamdulillah, rasa gembira sangat...tq Ya Alya

- (Kakzakie)

mmg cantik Kakzakie. Mula2 dpt terkejut sangat...idea yang bagus tuh...

Qhaifa Nur said...

- (NureeN)

dari jordon, jauh tu NureeN..lagi best kan..kan..

- (Ya ALya)

Ya ALya...
terima kasih byk2...akak suka sangat atas hadiah ni..anak2 siap tunjuk gambar masing2..kecoh betul...
moga hubungan silaturrahim kita berkekalan, amin...tq sekali lagi

Qhaifa Nur said...

- (AnneRaini)

sayangnya dah rosak...
esok2 bertambah lagi FM tu kan..kan..

Kesuma Angsana said...

wah untung badan lah

Jue a.k.a Ibu 2F said...

masa alya tempah dengan kita nak buat PFM nie..tengok gambar mcm kenal je...rupanya family akak ye...

aanie said...

sy pun ada foto fm mcm ni...

nasib baik smpai juga...skrg kan surat biasa minimum 60sen setem...

Qhaifa Nur said...

- (Kesuma Angsana)

alhamdulillah.....
seronoknya berblog ni...

- (Jue a.k.a Ibu 2F)

cantiklah PFM yang dibuat...
tgk gmbr mcm kenal aja...rupanya family Lagesi Qhaifa...

Qhaifa Nur said...

- (aanie)

sayang pula nak letak kat freezer, aanie..klau jatuh pecah...sayangnya
..tgklah macamana nnti...

skrg hntr surat dah 60 sen, mahal pula he..he..

Fai CeritaCinta said...

(>___<)

mama maman aka yana said...

beshnyer.. hehehe.. bertuah badan..:)

Lynn Hamzah said...

Syoknya dapat fm gmbr sendiri...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Cantekk foto magnet gambar keluarga tu... masa pergi bukit merah tu ada gak yg jual FM gambar sendiri tapi tak sempat nak buat...

Cho Zila said...

seronoknyer dapat sesuatu dari kawan mayakan.. moga ikatan berterusan ...

LYAfrina said...

comelnyer..teringin gak nak wak FM dar gambar ni...

azieazah said...

Ingatan itu penting. Kenangan itu indah.

Acik Erna said...

Asslam Qhaifa..tahniah..seronok kan bila dapat hadiah dari kawan2

Jue a.k.a Ibu 2F said...

Tak pecah klu jatuh jgn risau

Jue a.k.a Ibu 2F said...

Tak pecah klu jatuh jgn risau

munna said...

seronok bila dpt hadiah dari rakan2 maya kan kak

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah..Cantiknye FM tu...