TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, November 23, 2012

BERPISAH SEKETIKA......


Salam Semua.......


Blog sunyi sepi 1 2 hari ni...Sekarang dok gigih mendapatkan semula kuota untuk upload gambar..step by step telah dibuat tengah tunggu email dari gmail ni lambatnya.....takkan makan masa 2 hari kot...memang begitu ke???????
moga semuanya pulih seperti sedia kala.......walaupun begitu kunjungan ke rumah rakan-rakan tetap diteruskan.....



Malam tadi MIL datang rumah.....
Bila cuti sekolah ni anak - anak mesti nak duduk dengan atuk/wan mereka........
Bagus juga sebab boleh adik - adik hubby tolong ajarkan Aiman dan Azeem......
Sangat terharu MIL yang sangat beria-ria nak Aiman/Azeem ke sana......
Rumah sunyilah sikit....tinggal Amzar, Afnan dan Aeish......









12 comments:

Kakzakie said...

Kalau dah biasa ada lima tinggal tiga pun dah rasa sepi kan Nur..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

kak..kami yg 9 beradik.. kalo terkurang sorang pon terasa sunyi jugak kak.. huhu

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Salam Nur,

Akak dah ok.. boleh dah upload gambar tu.. akak ikut tutorial disini

http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2011/01/tutorial-upload-gambar-bila-melebihi.html

Akak ikut step ke 2 tu... guna no phone utk pengesahan.. cubalah semoga berjaya.

dari
cahayahidupku2569@blogspot.com

BERT said...

dah biasa ramai2 bila ada yang tad pun rase sunyi kan.. sy pun penah rasa kak

:: Mrs.Eady :: said...

sunyikan anak takde...

aanie said...

good luck kak....x best kan xleh upload gmbr....

nasib baik semua x ikut..kalo x, lagi la sunyi...:)

norhidana miswan said...

sesekali berpisah kan takpe nnti rindu

dana smlm pun kene kuota limit tp dh ok dh, bt email gmail tu kejap jelah kak...pastu terus boleh gune... mudah n simple, mana ada sampai 2hari

Nens Collection said...

semalam sj nens rasa 5 6 blogger x cukup ruang gambar..hehe..sy pon duk nunggu2 jgak ni bila nk penuh..hoho

intanfirdaus247 said...

salam nur, lama x jumpa di dunia blog..hehe..yelah kan bila sorang x ada pon sepi

LYAfrina said...

salam kak..sori lmbt reply..bru buka blog ni...

ok akak... cuba akak create acc gmail baru & start smula langkah td...

ibuintan said...

tak setel lagi ke?... akk takut juga sbb foto dah byk masuk, dulu pernah kena sekali

azieazah said...

Bila anak ramai memang riuh dan pening. Tapi bila kurang sorang, tetap terasa sunyi ya amat, kan?