TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, October 8, 2012

PROGRAM QURBAN 1433H


Salam Semua.........


Alhamdulillah tahun ini kami adik-beradik serta emak akan buat ibadah Qurban yang dianjurkan surau di kediaman kami. 

Alhamdulillah dan syukur diatas segalanya kerja ibadah qurban kali ini disponsor oleh adik lelaki saya yang sorang ini yakni seekor lembu untuk 7 bahagian  termasuk juga buat arwah abah dan sorang lagi adik lelaki saya yang telah meninggal dunia.







Dengarnya tahun ini 10 ekor lembu akan dikorban sempena raya haji yang bakal menjelang tiba dan akan dijalankan hari sabtu 27/10/2012. Anak-anak pasti tak nak lepaskan peluang untuk melihat acara qurban nanti. 

Mak pula akan ikuti program melapah daging untuk diagihkan kepada penduduk taman dan dengarnya  agenda mak untuk kami adik-beradik  banyak juga mana taknya bahagian daging yang kami perolehi boleh masak itu ini. Dengarnya mak akan panggil adik beradiknya untuk raya dengan kami he..he... 

30 comments:

Nieyl said...

Alhamdulillah...~:)

lieyalatif said...

alhamdulillah...semoga akak sefamily diberkatiNYA.....

akak cite pasal korban ni terus rase tak sabar nak raye haji...meriah kat kampung dgn aktiviti korbannyer....tgh berkira2 pasal cuti raye ni kak....

Nens Collection said...

meriah korban tahun ni..alhamdulillah..sy pon buat aqiqah tuk ammar tahun ni..;)

Kakzakie said...

Alhamdulillah Nur... moga ibadah diterima Allah..

ct rahani said...

Alhamdullillah.. surau kt rumah sy pun tetiap tahun buat korban.. dpt la kami merasa daging korban.. :)

Ya ALya said...

alhamdulillah..kak nur ada tinggalkn alamat dkt email ya tak...ni kali ke2 ya mintak...email k..fizalya82@yahoo.com

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Alhamdulillah...
moga dipermudahkan...

Cho Zila said...

Alhamdulillah.. belum ada rezeki lagi.. teringin nak join gak..

Qhaifa Nur said...

Nieyl -

alhamdulillah syukur....

lieyalatif -

mekasih lieya.....

akak gak yg rugi x de kg...bole bayangkan kemeriahanya lieya...
hubby kerja lagipun akak raya KL je...

Qhaifa Nur said...

Nens Collection -

lama sikit kita raya sbb cutinya hujung minggu....
ada buat aqiqah utk ammar, alhamdulillah....

Kakzakie -

doa kami semua begitu juga Kakzakie...

Qhaifa Nur said...

ct rahani -

samalah kat sini pun setiap tahun buat korban juga, dapat juga merasa daging qurban.......

Ya ALya -

alhamdulillah Ya...
minta ampun terlepas pandang ke kak nur ni..nanti akak cek....

Qhaifa Nur said...

LiLy @MumMyQiStInA -

amin..amin....

Cho Zila -

alhamdulillah juga....
rezeki Cho Zila sekeluarga akan tiba jua, insya allah......

♥ ROS ♥ said...

Alhamdulillah,.. Byk qurban tahun ni :) ros xtahu lah bila nak akikah 2org puteri nih.. Hihihi... Maaf yer lama xjenguk blog kak sbb ros sibuk berpantang :p

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

syukur alhamdulillah :)

Qhaifa Nur said...

ROS -

alhamdulillah ROS...
ada rezeki buat kak nur sekeluarga....
rezeki ROS akan tiba jua, insya allah.....

C.M.A @ CikMoonAdnan -

syukur...syukur diatas kurniaanya.....

Zana Adieyza said...

syukur Alhamdulillah.. banyak juga yer.. semoga terus dimurahkan rezeki...

Qhaifa Nur said...

Zana Adieyza -

syukur sangat....
7 bahagian jenuh makan daging he..he...

Kesuma Angsana said...

alhamdulillah bagus sgt2

NM02 said...

igt nak buat utk qays, tahun depan la kot. tahun ni dh byk abes utk kenduri aqiqah dia. hehehe

Qhaifa Nur said...

Kesuma Angsana -

alhamdulillah......

NM02 -

alhamdulillah, ada perancangan utk qays....ada rezeki lebih kita buat x ada tunggu dulu.......

Anamarza Sue said...

Teringin juga nak buat... lain tahun la kot

AnneRaini said...

Insya Allah tahun ni saya dan familypun akan buat qurban juga.

Ema Blog said...

Syukur Alhamdulillah...

Ema juga belum berkesempatan lagi..tp ema balik kelantan tahun ini..dah dua kali tak balik time raya haji

Qhaifa Nur said...

Anamarza Sue -

insya allah.......

AnneRaini -

alhamdulillah.......

Qhaifa Nur said...

Ema Blog -

alhamdulillah juga....

raya haji kat kelantan mmg seronok...bolehlah bik ct lama sikit...

wahida said...

Alhamdulillah..semoga ibadah dan amal kita diterima oleh Allah...amin...

LYAfrina said...

syukur alhamdulillah..dipermudahkan..

lya pon tiap2 thn masuk kat ofis..sbb mmg ada bahagian utk setiap pekerja..

fieda said...

alhamdulillah..

munna said...

alhamdulillah.... mesti lebiah meriah dan bermakna raya kali ni

izahdaut said...

seronoknya raya qurban buat qurban kan.. semoga diberkati semuanya ;-)