TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, September 11, 2012

CABUTAN BERTUAH UNTUK RAYA........



Salam Semua......

Tengok syok menjamu selera malam tu dirumah Pak Chu Jeff, saya diminta untuk cabut undi ingatkan untuk saya rupanya untuk anak-anak saja

Kebetulan saya tengah dukung Danish, saya cabut undi bagi pihaknya tapi tiada rezeki cabutan kosong tiada nombor......

Hanya Aiman dan Amzar yang bernasib baik malam tu, anak yang lain tiada rezeki.....




(aiman dapat no. 14, amzar pula 19)



(terus jumpa tuan rumah Mak Chu.....ambil hadiah)



(rayyan pun dapat juga.......)




(tak sabar-sabar amzar dan aeish nak buka hadiah....)


(aiman buat lawak...mama dalam ni mesti ipad....rupanya biskut...suka-suka je aiman ni...)
(amzar dapat puding mangga )

13 comments:

Kesuma Angsana said...

best juga je.. kira rezki juga walau kecil hadiahnyer

dwaty said...

semua dapat hadiah ker???

sonoknya...

Kakzakie said...

Kelakrlah aiaman dan terang-terang biskut boleh dia kata ipad:)

mamashikin said...

la..bestnya,,siap ada cabutan bertuah..hahaha..boleh amik idea nih. saje suka2 budak2..

anie said...

ni g open houz ke sis?bestnye siap ada cabutan bertuah bagai....

Qhaifa Nur said...

Kesuma Angsana -

tak sangka ada cabutan bertuah pula...

dwaty -

dari 5 hanya 2 anak yg dapat...
yang lain nampak sedih...

Qhaifa Nur said...

Kakzakie -

nak suruh beli ipadlah tu Kakzakie...
suka-suka.......

mamashikin -

idea yang sungguh bagus...buat kanak2 hepi...

Qhaifa Nur said...

anie -

open house raya tuh...
suka sangat....

eima said...

bestnye siap ade lucky draw

Anamarza Sue said...

seronok la ya budak2 ada lucky draw camtu, lg seronok bg yg dpt hadiah kan

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Bestnye..rezeki tu..tahniah..~

norhidana said...

best gk kan kak ada cabutan bertuah gitu, walaupun cume makanan je... ttp rasa syok hehehhe

MamaEma said...

seronok juga buat aktiviti cabutan bertuah ni