TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, September 27, 2012

AFNAN TAKUT......ADA HANTU KATANYA


Salam Semua........

Siapalah punya kerja ni tangkap gambar macam ini. Bila dia tengok balik takut, takut ada hantu tak ada kepala katanya

Rupanya afnan yang tangkap gambar nenek dan mak lang (adik pompuan saya) masa pergi OH Raya baru ni, takut afnan rupanya. Bila tunjuk gambar ni semula langsung tak nak tengok




(afnan takut lain lagi tangkap lagi....)
(budak sampai ke satu tahap dia pun nak try....)





(gambar atas tak ada kepala....)
(gambar bawah badan hilang.......)

24 comments:

JaSSNaNi said...

terkejut afnan... sape punya keje ler tu.. entah2 afnan yg buat.. ehehehe

anie said...

haha...lawak la afnan nie..sian dia takut ye...

eima said...

ingatkan hantu betui ...lawak betui budak ni

Pn. Sheila@CC said...

hehe... cantukan kedua gambar tu... slam kenal :-)

AnneRaini said...

eh, die yg tgkap die yg takut...hehehe

norhidana said...

hehehe pndai je si afnan tu ek...konon tkt

Nens Collection said...

hehehe..kuat imaginasi die..keke

Qhaifa Nur said...

JaSSNaNi -

sapa lagi punya kerja afnan laaa...
selalu tgk org tangkap gambar bila dia yang buat jadi gitu..habis gambar hi..hi..

anie -

mula2 takut juga...

Qhaifa Nur said...

eima -

kalau kita yg tgk pun takut juga he..he..tak ada kepala

Pn. Sheila@CC -

nasib baik tuan punya gmbar x mare he..he..

tq, singgah dan salam kenal juga...

Qhaifa Nur said...

AnneRaini -

rasanya ini first time gmbar tiada kepala...

norhidana -

budak baru belajar dana...mmg gitu gayanya...

Qhaifa Nur said...

Nens Collection -

semenjak tgk citer anjasmoro kat tv3 dulu..cukup takut afnan ni kalau tgk citer hantu.....

qemaishak said...

hihi gambar yang xde kepala tu takut juga nengoknya, yang xde badan ok lagi :)

Jaa said...

haha.. ogtkan dia nmpak hantu dlm ic tu..

Qhaifa Nur said...

qemaishak -

jgn tgk malam2 takuttt....hik..hik.

Jaa -

suspen aja he..he..

NM02 said...

gambar kedua dan ketiga boleh digabungkan... hehehe

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hehehe kelakar laa afnan nie... sabo je la

Kesuma Angsana said...

he he budak2 cam tulah !

Qhaifa Nur said...

NM02 -

nasib baik ada gambar ke 3...

C.M.A @ CikMoonAdnan -

thn depan dh 5 thn...fikiran makin maju juga..semua nak dicoba....

Qhaifa Nur said...

Kesuma Angsana -

setuju KA....

eB said...

la.... ha3....
comei la plk :)

Tihara said...

hehe lucu la plak :)

amirah said...

hahaha...comel la afnan ni

munna said...

hehe.... kesian gambar nenek yg cun takde kepala ye

ct rahani said...

hahaha.. comel la afnan.. :)