TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, September 28, 2012

SNICKERS


Salam Semua.......

Hari ini nak tayang coklat snickers, coklat kegemaran kita semua

Hari tu kat opis hubby ada buat promotion snickers yang dijual dalam peket kecil-kecil, bagus juga lagi senang nak makan dan  baru ni ada tengok kat kedai-kedai snickers yang saiz biasa tu harganya dah RM 3.20 mahal betul

Kalau ada peluang ke langkawi lagi memang saya nak borong snickers ni banyak-banyak...sana kan murah











(aeish dapat makan snickers ni siap sorong dalam tangan 3 lagi....)
(tengok aeish makan boleh baru betapa sedapnya snickers...)

14 comments:

JaSSNaNi said...

wahh.. banyak nye snickers.. nak satu leh? eheheh..

eB said...

snickers nih elok utk tmbh tenaga kan? :)

SYANI said...

Coklat feveret saya gak ni..

Qhaifa Nur said...

JaSSNaNi -

banyak macamana pun tetap x cukup he..he..

eB -

betul 2 eB, makan coklat bagus tapi ada hadnya...

Qhaifa Nur said...

SYANI -

saya juga....

Kakzakie said...

Jgn kata budak-budak Nur... mak budak pun suka:)

Qhaifa Nur said...

Kakzakie -

mak budak yang makan lebih, ya Kakzakie....

Nens Collection said...

saya pon suke..teringat iklan die yg lawaks tu..hehe

Kesuma Angsana said...

anak2 KA cukup suka ni!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

aeish makan snicker x ajak cikmoon pown.. hehehe

Tihara said...

sedap tapi manis kan :)

azieazah said...

I like snickers!

Everything's Everythings said...

Wahh sedap nya snickers ni ;D
lama tak makan ^^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

suka snickers ni...sedapkan..