TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, September 21, 2012

120 DOLLAR SINGAPORE.......


Salam Semua.......

Rasa sekejapnya dah hari jumaat, esok cuti 2 hari boleh rehatkan badan sikit. Kenapa pula pagi ni cerita DS, RM 300 bila tukar dapat DS 120 saja. Nak pergi Singapore ke Nur ni, sebenarnya bukan saya tapi mak.......

Mak dan rombongan yang terdiri dari jiran - jiran taman akan bertolak malam ini, isnin pagi dijangka sampai rumah. Selagi mak sihat dan teringin nak jenjalan saya dan adik-adik tak kisah, asalkan mak bahagia dan gembira. Ini first time mak pergi Singapore excited rasanya........



(inilah duit yang mak dah tukar, apalah buah tangan dari Singapore agaknya??????) 



(semoga mak selamat pergi dan kembali.....)



p/s - esok nak pergi sekolan Aiman dan Azeem ada sukan tahunan.........


23 comments:

Nens Collection said...

wahh..sonoknyer makcik nk g singapore..nens blom sampai lagi..tingin nk g Universal Studio tu..huhu

Sue-Rya Qistina said...

seronoknya makcik nak g s'pore.
kitorg pun belum sampai ke sane lg. huhuhu

BERT said...

besnye dapat jenjalan negara jiran.. smoga maknya selamat bercuti pergi dan pulang yaa.. mestid apat buah tangan best dari sane huhu

Anamarza Sue said...

bestnya dpt jenjalan...

:: Mrs.Eady :: said...

selamat berjalan mak :)

Kakzakie said...

Ikut Tuas ke Woodlands? Ada nak singgah JPO tak? Dekat je dgn rumah kakak JPO tu Nur...

Liza said...

pssttt makcik, Liza nk ikut boleh....hihihii
best la makcik dpt g sana, Liza ni pun belum sampai lg...

Qhaifa Nur said...

Nens Collection -

jangan kata nens, saya pun belum sampai s'pore lagi...

Sue-Rya Qistina -

insya allah, mak sampai juga s'pore...anaknya belum lagi, entah bila2......

Qhaifa Nur said...

BERT -

tengah fikir apa yg best dari sana....bole kirim hik..hik..

Anamarza Sue -

seronokkan....

Qhaifa Nur said...

Mrs. Eady -

mekasih......
semoga mak selamat pergi dan balik.....

Kakzakie -

sori Kakzakie Nur tak tanya mak pula mereka ikut mana....
insya allah jika Nur ke s'pore tau johor bole call Kakzakie kan..kan..

Qhaifa Nur said...

Liza -

nampaknya dh penuh..tak boleh ikut la...he..he..
seronok jenjalan dgn kengkawan......

sue zainun said...

gi ngan sape tu..best dapat jenjalan..nur xikut ke?

Qhaifa Nur said...

sue zainun -

mak pergi rombongan dgn kengkawan 1 taman je..1 bas juga....
Nur lain kali, ada rezeki nak pergi juga......

ainnoraini said...

pergi jenjalan mmg seronokkan..
bila la nak singapore nii..teringin nak gi USS tuu..

mamyharraz said...

happy holiday utk mak awk :)
teringin jugak ke s'pore..insyaallah satu hari nnt ~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Bestnye jalan2 p S'pore..dah lama rasanye tak p sana..padahal bersebelahan jer ni.. :)

eB said...

bilerlah eB nk kesaner bwk anak2 nih? hu3

lia said...

Sy serik masuk spore... Sbb 1st time masuk sbb urusan kerja... Saya kena demam teruk.. Doc ckp jangkitan kuman hu3

Ijah EmoTemo said...

wah seronok tu ;)

Cho Zila said...

singapura oh singapura... dulu macam kitajer ratenyerkan.. sekarang alamak.. memang susahler sikit beno duit kitani...

munna said...

sama ngan mak munna...suka sgt pergi holidays.....

Tentang Kita said...

WAH SERONOKNYA DPT JLN2 KE NEGARA JIRAN KAN....MMG LA RIE TU HUSBANS SAYA GI SINGAPORE PUN MCM TU JGK...SBB RM DITUKARKAN KE USD JD CIKIT JER

TiranaAduka said...

lum ada pasport nak gi singapore