TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, August 10, 2012

SPEK KALER HIJAU.......



Salam jumaat semua.........


Sungguh comel bila saya tengok mereka berdua ni bergaya dengan spek kaler hijau

Gambar ni sempat saya ambil semasa datang rumah MIL tengok baby Adira baru-baru ini



(Aeish pun comel juga)



Ni lagi comel macam anak cina

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>




anak buah hubby ke 8, Mohd Danish Akasyah 6 bulan.......
memang sebiji macam anak cina mentang-mentang lahir pada tahun baru cina awal tahun ini...........




26 comments:

SYANI said...

alolo.. comelnya mereka..

lia said...

dedua pon comeyyyyy ;)

eima said...

comey.... cam spec doktor zaman dolu2

norhidana said...

heheheh mmg sebijik cina... muke mcm bdk yg kt shaolin tuh

sal-nurbeena said...

kena beli spek ijau lain nih sbb tak sampai nk sangkut kt telinga. :)

amirah said...

baby dan kanak2 adalah sangatttt comel dan sesuai di geget..hehe

Kakzakie said...

Tengok gaya anak-anak mana yg tak comel. Semua cantik belaka:)

Kesuma Angsana said...

mmg comey, kaler hijau lagi I like!

Sue-Rya Qistina said...

comelnya!!! :D

wahida said...

Ya Allah!! comelnya mereka!! gambar last tu comel sgt lah!!

mamyharraz said...

comelnya mereka.

Qhaifa Nur said...

SYANI -

suka tengok....

lia -

betul dua2 comeyyy......

Qhaifa Nur said...

eima -

kalau danish dapat dok gigit aja, geram sangat.....

norhidana -

memang org kata anak cina punya....
putih melepak....

Qhaifa Nur said...

sal-nurbeena -

memang tak sampai nak lekat kat telinga...tu yg kelakar

amirah -

mcm akak kurang geget...klau hubby geget habis hi...hi..

Qhaifa Nur said...

Kakzakie -

betul 2 Kakzakie..budak2 semuanya comellll....mana tak geram...

Kesuma Angsana -

comel + geram sangat ........

Qhaifa Nur said...

Sue-Rya Qistina -

tq...

wahida -

anugerah dari tuhan yg tak terhingga....

Qhaifa Nur said...

mamyharraz -

mekasih....

eB said...

comle2nyer drg drg. geram aum3... :)

eh rayer kat kl ker?
leh la kiter brayer skali.
kami pn x der kmpg... kecik2 dolo pn dok dlm bandaraya gaks.. hik3...
nih balik ipoh. cam blk kmpg gaks la... dh family MIL ader... tuh pn dlm bandaraya gaks... ha3... janji bunyiknyer blk kmpg kan? besttttttttttttttttttttttttttt :)

Qhaifa Nur said...

eB -

raya KL dgn Puchong la...kg tak ada hik..hik..

seronoknya eB klau dpt beraya rumah kengkawan nih...

jgn tak tau eB no. hp dah disimpan ha..ha...

dwaty said...

sorg cantik...

sorg lagi comel... geramnya...

-Sara- said...

comelnyaa bby danish! :)

Hanis Azla said...

sgt stylo berspek hijau.. adira.. mcm nama anak akak juga..

AnneRaini said...

mcm budak kungfu china tulah..hehehe

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alololo...chomelnyerrr danish :)

lieyalatif said...

hahhaahahah....mmg comel...mcm profesor serba tahu dah....comel!

Tihara said...

comeynye budak2 ni..baby tu, geram je rasa nak tubit pp :)