TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, August 16, 2012

SELAMAT HARI RAYA SEMUA.........


Salam semua ..............





Sekejap rasanya ramadhan 1433H dah nak sampai ke penghujungnya. Semoga ibadah puasa kita semua mendapat keberkatan dariNYA

Buat rakan-rakan semua saya selaku tuan blog ingin menyusun 10 jari memohon kemaafan jika ada terkasar bahasa, tersentuh hati dan macam-macam lagi

Pada yang pulang ke kampung berhati-hati semasa memandu semoga selamat tiba dan selamat kembali






" SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI "

29 comments:

AnneRaini said...

Selamat hari raya kak Nur...

Zana Adieyza said...

selamat hari raya kak.. maaf andai ada salah & silap dari zana.. semoga Syawal tahun nilebih bermakna utk kita semua.. maaf zahir & batin..

wahida said...

Dalam bermesra mungkin terkasar bahasa, dalam bergurau mungkin terlanjur senda, dalam berjanji mungkin ada yang belum dikota, dalam berbicara mungkin ada yang menyinggung rasa. Mohon ada kemaafan, itu jua lah yang dipinta..

selamat hari raya akak!!

sayang akak!!

ainnoraini said...

selamat menyambut hari raya dari kakain..maaf dipinta jika terdapat silap dan salah...

mama sara nur said...

selamat hari raya dari akak sekeluarga

Sue-Rya Qistina said...

selamat hari raya kak. mohon maaf zahir dan batin. berhati2 di jalanraya :D

::NureeN:: said...

slamat hari raya, maaf zahir & batin

Kunang-Kunang said...

Selamat Hari Raya pada Ghaifa sekeluarga. Maaf andai ada tersilap salah ketika berblog.

amirah said...

slmt hari raya maaf zahir & batin

Qhaifa Nur said...

AnneRaini -

Selamat hari raya juga buat Anne......

rajin buat biskut raya.....

Zana Adieyza -

akak pun sama nak mohon kemaafan jika ada terkasar bahasa semasa berbloh ni...

selamat raya juga...

Qhaifa Nur said...

wahida -

selamat hari raya utk wahida......
maaf tau jika ada terkasar bahasa....

sayang wahida juga....

ainnoraini -

kemaafan sentiasa diberi...
selamat hari raya dari saya sekeluarga juga.....

selamat hari raya...maaf zahir batin......

Qhaifa Nur said...

mama sara nur -

selamat hari raya juga......

Sue-Rya Qistina -

selamat hari raya buat Sue....
berhati2 juga semasa memandu..

Qhaifa Nur said...

NureeN -

salam aidilfitri juga.....
maaf zahir batin....

Kunang-Kunang -

saya pun sama nak mohon kemaafan jika ada terkasar bahasa....
selamat hari raya....

Qhaifa Nur said...

amirah -

slmt hari raya buat amirah sekeluarga.....
mohon kemaafan juga......

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam aidilfitri.. maaf zahir & batin dari akak ye...

QueeN TerataI said...

selamat hari raya kak.. maaf zahir batin juga yer

AzuraFazil DIN said...

SALAM LEBARAN dari kami jgk ...


meriah nye tgk gmbo raya tu ..

anie said...

SALAM AIDILFITRI BUAT AKAK SEFAMILY ;)

Qhaifa Nur said...

MaDiHaA a.k.a Ratna -

selamat hari raya...
maaf zahir batin juga.....

QueeN Teratal -

selamat hari raya...
mohon kemaafan juga.....

Qhaifa Nur said...

AzuraFazil DIN -

salam aidilfitri.....

keluarga besar..meriah sikit gambar tahun lepas tu...

anie -

salam aidilfitri juga buat anie sekeluarga...

aanie said...

selamat ari raya kak....
maaf kalau terkasar bahasa ye...

MamaEma said...

Selamat hari raya untuk akak sekeluarga

hazila said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Qhaifa sekeluarga.

~Siti Hajar~ said...

Slmt Hr Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin utk Qaifanur sekuarga...

Sga Syawal ini membawa kebahagiaan kepada kita semua...

azieazah said...

Wahhh meriahnya anak-anak tu semua. Bebudak umor gini la yang seronok tengok gelagat nak beraya...

Selamat Hari Raya QHAIFA NUr, maaf zahir batin.
Semoga Syawal kali ini lebih menggembirakan.

Gee® said...

slamat hari raya Qhaifa, maaf zahir & batin

mama maman aka yana said...

salam aidilfitri dr mama yana sekeluarga..:)

dwaty said...

selamat hari raya dari saya juga...

Cikgu Ma said...

salam aidilfitri...best tak raya tahun ni? waiting for your new entry... =)
tahun depan harap tak lagi beraya sebagai orang bujang..hikhik...

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/ce-citerr.html