TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, July 11, 2012

SERTAI JOM MEWARNA >>>>>>>PUTRAJAYA JUGA


Ahad lepas bawa amzar ke padang UNIKOP 2 untuk pertandingan mewarna. Kalau nak diikutkan hari tu banyak program yang dirancang demi amzar kami batalkan juga, tak kisahlah....




Masa sampai jam 9 pagi semua jemputan tengah senamrobik, disebabkan subuh tadi hujan kawasan disitu basah dan terpaksa mewarna di kakilima Kolej Unikop. Ibu bapa boleh membantu anak untuk mewarna, saya hubby dan anak-anak yang lain bantu amzar












(sarapan pagi nasi lemak disediakan penganjur)













(inilah lukisan amzar)

Aturcara sehingga petang tapi lepas mewarna kami beredar sekitar jam 11 pagi untuk ke rumah MIL di puchong pula...

Dan sebelah malam sebelum balik rumah singgah putrajaya untuk tengok floria akhir bersama MIL & FIL dan umairah (anak buah hubby)
















p/s - Hari isnin amzar pergi sekolah saya dikhabarkan lukisan amzar dapat no. 3 disebabkan kami balik awal hadiah bertukar tangan, tak ada rezeki buat amzar.......

20 comments:

wahida said...

alahai...kalau tak, dah dpt hadiah...huhu...takpe lah, takde rezeki amzar....

::FAIZ:: said...

anak2 akak comel

Kesuma Angsana said...

la gitu pulak, klau x balik awal, dpt jugelah hadiah tu yek

lia said...

xper la... nnt akak bg la adiah kat Amzar buat dia hepi...

Kakzakie said...

Ala... sayang. Lukisan amzar memang nampak kemas can cantik..

Qhaifa Nur said...

wahida -

sebelum balik sempat jenguk, nampak macam tiada harapan rupanya........

FAIZ -

mekasih...

Qhaifa Nur said...

Kesuma Angsana -

tak ada rezeki buat amzar...

lia -

ada hadiah suka-suka hik..hik..

Qhaifa Nur said...

Kakzakie -

itupun asyik kena mare dgn amzar, kaler tak betul dll...sabor ajalah...

amzar Kakzakie bab warna memang kemas...

eB said...

ader bkt tuh :)

miloais milo said...

cantik lukisan amzar tu nok...!

Qhaifa Nur said...

eB -

hik..hik...

miloais milo -

tq...
suka benor cikgu panggil amzar bab warna nih...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kemas jer tgk dia mewarna...
sayang plak takde rezeki nak dapat hadiah tu...

Qhaifa Nur said...

LiLy @ MumMyQiStInA -

rezeki lain kali buat amzar...

eima said...

wahhh pi putrajaya tgk bunga api ...
kite yg dok cni pun tak ter pi lagi sampai la dah abis

Qhaifa Nur said...

eima -

cuci mata lagi...seronok, seronok aja..

MamaEma said...

cantik dia kaler..dapat sambutan ramai erkh..tgk crowded juga..

munna said...

alahai sayangnya...takde rezeki buat Amzar.....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Nur.Sebagai ibubapa..kita menyokong minat anak2.cantik lukisan yg diwarnakn oleh amzar tu...kreatif.

dwaty said...

saya gi floria fisrt day... dengarnya last day lagi ramai erk???

lieyalatif said...

cantik hasil tangan amzar kak...tapi sayang plak hadiah ke tangan org lain...takpe la kak...rezeki tahun2 depan ade kot.....