TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, July 20, 2012

SALAM RAMADHAN 1433H.......


Salam Jumaat buat semua..........

Sekejap saja masa berlalu tup..tup esok dah 1 ramadhan, esok juga seluruh umat islam akan menyambut kedatangan ramadhan al-mubarak bulan keberkatan bulan yang kita semua tunggu-tunggu.....

Saya juga mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna agar dapat saya lalui dengan sempurna bersama keluarga tersayang.....

Kepada semua rakan-rakan saya ucapkan selamat menyambut ramadhan 1433H, moga diberkati..........








p/s - ramai yang balik kampung untuk first posa, saya tidak terkecuali akan ke rumah MIL esok............

43 comments:

anie said...

salam ramadhan sis..

sama la ke umah MIL jugak..

♥ ROS ♥ said...

Salam ramadhan kak.. Samalah dgn ros esok bbuka umah mil jgak :p

eB said...

salam Ramadhan dari TLf & maafkan segala slh & silap... smoga Ramadhan kali ini, IBADAH kiter lebih diberkati. aminnnnnn

tc yer :)

ainnoraini said...

salam ramadhan..semoga kita semua di bekati dibulan yang mulia ini..,

lieyalatif said...

salam ramadhan al mubarak kak....

Sue-Rya Qistina said...

salam ramadhan buat akak sekeluarga. have a nice journey! :D

lia said...

Salam Ramadhan buat akak & family...

:: Mrs.Eady :: said...

Salam ramadhan..

Qhaifa Nur said...

anie -

salam ramadhan juga dari sis.....

ROS -

salam ramadhan juga...
tak sabar nak ke rumah MIL yup....

Qhaifa Nur said...

eB -

samalah dgn akak mohon kemaafan juga....moga kita diberkati...

ainnoraini -

salam ramadhan juga...
moga sentiasa diberkati olehNYA.......

Qhaifa Nur said...

lieyalatif -

lieya, salam ramadhan.....

Sue-Rya Qistina -

tq Sue...
slmt menyambut ramadhan buat Sue sekeluarga......

Qhaifa Nur said...

lia -

mekasih buat lia....
salam ramadhan juga dari akak.....

Mrs. Eady -

salam ramadhan juga......

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

selamat berpuasa kak :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Salam Ramadhan Al-mubarak..~

Qhaifa Nur said...

C.M.A @ CikMoonAdnan -

selamat berpuasa juga......

LiLy @ MumMyQiStInA -

salam ramadhan al-mubarak buat LiLy sekeluarga.....

Tentang Kita said...

selamat berpuasa....semoga ramadhan kali ini lebih bermakna buat kita

Mimy Hamid said...

selamat berpuasa kak ...lama tak jenguk..bzz


kak ..jual amway lagi x..nak beli brg...nnt leh email sy..nor.zmy@gmail.com

Qhaifa Nur said...

Tentang Kita -

selamat berposa juga...
moga diberkati oleNYA......

Mimy Hamid -

selamat berpuasa juga...
bzz rupanya...

nanti akak email....

wahida said...

Selamat menyambut kedatangan Ramadhan Al Mubarak dan selamat menjalani ibadah puasa yer kak...

TiranaAduka said...

Salam Ramdhan sis

ieja amieja said...

esok mungkin berbuka dikg jg kot..sian pd adk yg sorang2 kat umah..MIL duk ngan SIL..dah ada teman x pe lah..kita dulukan yg piatu dulu..slmt berpuasa

Kakzakie said...

Begitulah hrapan kita Nur moga ibadah puasa di bulan ini dapat kita lalui dgn penuh keberkatan.. selamat berpuasa dan maaf dari kakak ye Nur.

dwaty said...

seronoknya dapat berpuasa dikampung hari pertama...

hati2 dijalan raya...

selamat berpuasa...

AnneRaini said...

salam ramadan kak..

MamaEma said...

selamat menyambut ramadhan kak..

Amie said...

Selamat berpuasa Qifa Nur.

Qhaifa Nur said...

wahida -

sama-samalah kita melakukan dgn penuh keinsafan......
selamat berposa....

TiranaAduka -

salam ramadhan juga....

Qhaifa Nur said...

ieja amieja -

ramai yg ambil kesempatan lik kg...
salam ramadhan juga.......

Kakzakie -

mohon kemaafan juga jika tersinggung kata2....salam keberkatan, salam ramadhan juga....

Qhaifa Nur said...

dwaty -

kebetulan hubby cuti, ambil kesempatan....

salam ramadhan......

AnneRaini -

salam ramadhan juga buat anne....

Qhaifa Nur said...

MamaEma -

moga cepat sembuh Ema, salam ramadhan juga.......

Amie -

moga ibadah posa diberkati....
tq..selamat berposa juga.......

Gee® said...

Salam Ramadhan Qhaifa...

::NureeN:: said...

slamat berpuasa..
nureen blk kg mlm ni hehehe

Kesuma Angsana said...

salam ramadan n hati2 diperjalanan ye

Hanis Azla said...

Salam ramadhan buat qhaifa dan keluarga juga.. selamat berpuasa..

diana said...

saya pun ingat nak balik berpuasa dengan mak kat kampung.sehari pun jadi la..tapi keadaan tak mengizinkan..mungkin minggu yang lain agak nya..

KhaiRin : anies said...

salam ramadan buat akk sekeluarga!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Nur.Selamat menyambut Ramadhan al-mubarak tuk Nur sekluarga...

Hati2 dijlnraya...& semoga gembira bertemu Mil

LYAfrina said...

salam ramadhan buat akak n family

Pink Lavender said...

salam ramadhan kak..
kalau akak nak guna pb,sy blh bantu..insyaAllah sy jamin akak puashati guna & berbaloi dgn harganyer

Maya Mayana said...

Salam Ramadhan buat awak sekeluarga...

semoga ibadah kita thn ini diberkatiNya...Aminn..

- dieyana - said...

salam ramadan, bestnya dapat balik kampung, buka posa ramai2...

aimie amalina said...

salam ramadhan dn selamat berpuasa kak ;)

Adylia Qarissa said...

salam ramadhan akak :)