TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, July 3, 2012

NAMA BAHASA KOMPUTER........


Masa pergi pusat sains baru ini sempatlah mempelajari bahasa komputer. Sebenarnya bahasa komputer ini bukan satu perkara yang mudah hanya mereka yang sangat arif boleh menterjemahkannya.

Saya dan anak-anak tidak lepaskan peluang untuk buat nama sendiri dalam bahasa komputer .......















23 comments:

lieyalatif said...

menarik ni kak....tapi kalo betul2 kene tulis gitu, hadoiii jenuh nak ngapal nombor2 heheeheheheh

:: Mrs.Eady :: said...

peerrgghh....

♥ ROS ♥ said...

Wah otak komputer ni bijak sgguh smpai bleh describe huruf..klu xjenuh duk dgn nombor tu :p

Salwa said...

Panjang tuh.haha.

amirah said...

waa...menariknya...baru tau nama penuh aeish..qhaifa nurin aida..sedap

KhaiRin : anies said...

sekali tgk da pening plus pengsan ;-)

anie said...

banyaknye digit....
panjang2 nama ank sis...sumer bermula Qhaifa...nice

Sue-Rya Qistina said...

panjang. berjela2 nak menghafalnya..hehehehe

ummiarissa said...

nombor sama je keluar...maksud saya nombor 0 dan 1...nombor lain takde..he he he

Kakzakie said...

Anak-anak mesti seronok tengok nama dia Nur..

Qhaifa Nur said...

lieyalatif -

memang panjang lieya..jenuh nak tulis ni pulak nak hafal...

Mrs. Eady -

peningggg......

Qhaifa Nur said...

ROS -

bijak betul manusia cipta semua ini...

Salwa -

panjang betul....betul ke ni hik...

Qhaifa Nur said...

amirah -

alhamdulillah...moga makna namanya bawa keberkatan.....

KhaiRin : anies -

pengsan tak kot, pening aja hik..hik..

Qhaifa Nur said...

anie -

digit yang banyak...
anak2 semua depan nama Qhaifa Nur....

Sue-Rya Qistina -

kalau semua guna no. otak pun cekap nak kira...kita pun bijak, bijak..

Qhaifa Nur said...

ummiarissa -

betul tu tak ada no. lain 0 dan 1 saja...

Kakzakie -

alhamdulillah, seronok tuh yang semua nak cuba buat...

eB said...

panjangnyer . :)

miloais milo said...

1 dan 0
tapi panjang berjela bila eja nama....

Cho Zila said...

suka gak pergi PSN... gitu yerk.. panjang sungguh...

Qhaifa Nur said...

eB -

confius, confius...betul ke ni ha..ha..

miloais milo -

kelakar pulak..tak kan 1 dan 0 saja...

Qhaifa Nur said...

Cho Zila -

PSN dah 2 kali pergi..ok juga..
panjang betul...tipu ni hik..hik

ct rahani said...

mak aih byknya nombor.. pitam nk hafal.. ekeke..

QueeN TerataI said...

kalau la nama kita semua ni guna bahasa komputer mmg pitamlah kan nak ingt dan nak sebut.. hehehe

wahida said...

pening!! huhu...