TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, July 26, 2012

DANDANKAN RAMBUT AEISH........


Sekarang ni hari - hari mesti nak ikat dandan rambut aeish

Bila dibuka ikatan rambutnya nampak beralun-alun saya suka sangat

Dah besar aeish sekarang mana tak pampers dah tak pakai kalau nak buang air kecil pandai dia pergi toilet sendiri cuma untuk tido malam sekarang ni mesti pakai sebab aiesh kuat minum susu tak larat setiap sejam nak gerak pergi toilet

Percakapan aeish sekarang pun dah berbutir (jelas) bolehlah nak ajak aeish berbual

itulah dia Qhaifa Nurin Aida Aeish......................









22 comments:

AnneRaini said...

comel..seronokkan ada anak perempuan...mcm2 kite boleh kerjakan die..Kalau anak lelaki gitu jelah..

Sue-Rya Qistina said...

comelnya! saya pernah buat tocang camtu kt ank sulung, tp dia x suka sbb bila buka dia kata rambut dia rosak dah. nnt kwn2 ejek kt sekolah. dh nak darjah 1 ni makin pandai pulak dia. hehehe

Acik Erna said...

comel dan nampak kemas

Qhaifa Nur said...

AnneRaini -

kena paksa baru nak ikat....

Sue-Rya Qistina -

memang susah kalau ada kengkawan yg ejek...cepat terasa betul anak-anak kita.....

Rai said...

pandai je buat mimik muka..comel la rambut dia camtu..

Qhaifa Nur said...

Acik Erna -

betul Acik nampak kemas......

Qhaifa Nur said...

Rai -

tengok mimik muka anak2 kita buat hati terhibur.....

mamyharraz said...

comelnya dia :)

♥ ROS ♥ said...

Sedap nama dia.. Rambut anakros xpnjg lagi...xleh nk pelbagai :(

Qhaifa Nur said...

mamyharraz -

tq.....
manja aja lebih....

ROS -

alhamdulillah maknanya pun baik juga...
hubby ckp x nak potong rambut aeish biar panjang, mcmana ni???

eB said...

ala comeinyer
^___________^

Kakzakie said...

Satu-satunya anak dara Nur kan.. budak perempuan suka bergaya Nur:)

Qhaifa Nur said...

eB -

tq eB.......

Kakzakie -

ahaaa..Kakzakie dapat juga gegurl penyeri taman hati.....

Adylia Qarissa said...

ingat zaman dkna kecik dulu mak suka dandan rambut :P

lieyalatif said...

comey kak!!! dah mcm gi saloon kekdahnyer.....

oo aka kpanggil dandan yeak...lieya panggil tocang heheehehe....dulu mase rambut mia mija panjang rajin tocangkan.....bile bukak je siap laa curl2...cute je...he he he

Che Rosliza Che mat said...

hihihi comel...dah bukak kembang pulak rambut...

Sufia Mahzan said...

Aa..comelnya Aiesh! Kalau panjang lg rambut tu mesti lg cantik

ieja amieja said...

seronok kan bila ada ank pompuan suka diikat rambutnya..klu ank2 sy 2 pompuan dua2 masa kecik x suka ikat rambut w/p rambut dia panjang..x tau kenapa..topi pun dorang x suka pakai..mama dia kemain lg belikan mcm2 topi..hurmm wat perhiasan je la..

norhidana said...

comei nyer aeish... dulu2 dana pun selalu suke tocang gitu... konon2 rambut jd lawo bile dh bukak

MamaEma said...

tak sabar tunggu rambut anak ema tu panjang..huhuhu..cantik rambut aeis...panjangnya nama dia..

Tihara said...

wah wah anak dara sorang ni tomey nye dia :)

Blogger said...

Register with EverydayFamily today and you will get stage by stage pregnancy and baby email newsletters, promotions and weekly coupons as well as a wide range of free baby samples, coupons, baby magazines and much more.

New Members Can Win Free Diapers for a Entire Year!