TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, June 26, 2012

SAMA KE MUKA MEREKA NIH.....


Betullah seperti dikata dalam dunia ni ada 7 muka yang sama dengan kita tidak terkecuali dengan azeem sendiri.

Kenal dengan ashraf, 11 tahun masa kami pergi nenasi baru ni (maaf kat famili sana kalau salah nama sebab ingat-ingat lupa) yang merupakan anak buah mak angkat hubby. Muka dia dengan azeem lebih kurang sama saja cuma azeem rendah manakala ashraf tinggi orangnya.






Tengoklah masing-masing malu bila diminta bergambar berdua.......

19 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

bentuk muka yg same..

norhidana said...

ada iras2 skit rasaneyr kak...

*SiRibenMerah said...

ehh.. cam seiras.. tapi x sama sgt muka diorg...

lieyalatif said...

ade la kak iras2 gitu heheeheh...kalo kate adik beradik pun org leh percaye nieh....

Qhaifa Nur said...

Mrs. Eady -

bentuk nampak sama...

norhidana -

iras tu ada sikit-sikit...

Qhaifa Nur said...

SiRibenMerah -

setuju...azeem bulat tapi kalau tengok depan2 macam tak percaya sama hik..hik

lieyalatif -

besar betul kuasa tuhan...jumpa seiras azeem kat pahang pulak...

fieda said...

ada iras sikit...

lia said...

ha'ah la kak...ada iras2 la mereka berdua...

QueeN TerataI said...

adalah iras sikit2.. :)

dwaty said...

ermmmm iras la juga

liemaopurut a.k.a ana said...

ah ah....ader iras2 sket ;p

KhaiRin : anies said...

iras2 tu mmg ada

Qhaifa Nur said...

fieda -

sikit-sikit ada gitu...

lia -

seronok jumpa yang sama muka dengan kita hik..hik..

Qhaifa Nur said...

QueeN Teratal -

suka..

dwaty -

ermmmmmmm....

Qhaifa Nur said...

liemaopurut a.k.a ana -

mana lagi 6 he..he..

KhaiRin : anies -

jumpa pun kejap tak dapat nak mesra2...

ummiarissa said...

muka orang Melayu memang tak lari...ada lah iras2 sikit..he he he

Fai Shaklee said...

kalau tgk sekali imbas nampak mcm adk beradik ^__^

LYAfrina said...

ada iras... tp still blh dibezakan

eB said...

aah la. hik3