TEMAN ALAM MAYA KU......

Saturday, May 19, 2012

MALAM NI....MANA SATU PILIHAN KITA



Petang semalam sewaktu balik dari opis bendera negeri kelantan berkibar-kibar dikenderaan para penyokong mereka. Hari ini lagi banyak bendera yang akan kita nampak. Mana tak malam ni final Piala FA 2012..........





Mania Akhir kat Astro pun malam ni juga. Siapalah yang akan menang bawa balik RM 500,000.00 banyak tuh.....nak ucap tahniah siap-siap kat para pemenang mania ok........





Sure hari ini juga jalan sekitar KL banyak yang tutup, lebih-lebih lagi yang menuju ke Dataran Merdeka sebab malam ni juga ada Citrawarna 2012...........




Semuanya best-best belaka....mana satu nak tengok nih...nasib baik kat rumah ada 2 tv kalau tidak pening-pening...........


p/s - malam ni ramai yang akan hilang suara pasal bola , lebih -lebih lagi hero-hero kat rumah ni........

11 comments:

ummiarissa said...

saya tiada pilihan..sebab awal2 lagi suami (ore kelate) dah chop nak tengok bola...walaupun iklan sekalipun dia tak kasi tukar channel..hu hu hu

Qhaifa Nur said...

ummiarissa -

aduh tiada pilihan gitu...sorak bola ok malam ni......

Kakzakie said...

Mana-mana yg ada sakit jantung tu baik jgn tengok... bahaya Nur.

Qhaifa Nur said...

Kakzakie -

betul tu Kakzakie......sangat mendebarkan ha..ha..

Mimy Hamid said...

berebut tv la sy malam ni...husben nak tgk bola..sy nak tgk mania...hihihi dah tentu la husben sy sokong kelate...hmmmm

ieja amieja said...

hehe..hubby sy boleh la layan bola dia kat atas, ank2 mesti nak tgk mania..

Qhaifa Nur said...

Mimy Hamid -

tak boleh nak tolong kalau gitu hmmmmm..

ieja amieja -

kalau cam tu dua-dua boleh tengok, selamat.......

Tina Othman said...

hihi semua pun tak tgk kot

Yana Shaiful said...

~kita tgk bola mlm ni..gomo klate gomo hihii ^_^

biela bell said...

padan jalan jem semalam.heee

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

3 program dalam 1 masa..

sudah pasti kami sekeluarga pilih nengok bola.. wlpun pasukan kelantan adalah bukan pilihan kami...

tapi..layankan aje.. pastinya menarik.. :)