TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, May 18, 2012

KECIL DAN COMEY BAJU AEISH........


Aeish dapat baju dari hubby. Sungguh kecil dan comey, ia sebesar tapak tangan saya saja






Hari-hari saya pandang bajunya almaklumlah ia sangat kecil. Baju ni akan ikut saiz badan aeish bila dipakai dan sangat lembut kainnya, comey anak mama sorang nih.........










Saya pula dapat jeruk dari penang nih....tak sampai 1 hari dah habis dimakan oleh anak-anak suka sangat mereka....





17 comments:

amirah said...

eee comelnya baju tu..unik kan

KhaiRin : anies said...

pink gitewwww

Qhaifa Nur said...

amirah -

sangat comel...

KhaiRin : anies -

kaler fev tuh.....

Liza said...

kalau anak akk dpt baju tu, kompem dia taknak buka dah....hihiihhihi

ct rahani said...

comelnya aeish.. pink lagik.. :)

Fai Shaklee said...

cute! ;)

Qhaifa Nur said...

Liza -

samalah dengan aeish tak nak buka...

ct rahani -

memangpun....sebab tu hari-hari pandang......

Fai Shaklee -

mekasih......

aTy _faRed~ said...

baju tu mcm menari..hagak2..die akn mengembang tak kalau sy yg pakai..heheh..;p

lia said...

menarik nyer kak baju tu...

munna said...

comey baju eish.... sedapnya jeruk tu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

comey bajunyaa....

Yana Shaiful said...

~comel baju tuu..pink lg..sweet sgt ^_^

Tihara said...

comey baju dia..bergaya :)

norhidana said...

comeinyer baju aiesh... sesuai sgt

miloais milo said...

iols suker kaler baju tu...
comel aje bajunya!

deqlis said...

wah!! sungguh comey dan cantik baju pink tue....

Mimy Hamid said...

magicnya baju ni ni..mengembang ek..aisy pakai omel