TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, May 3, 2012

JALAN @ MASUK DUNIA SAINS

Dunia yang menyeronokkan..............





































Kawasan Luar.............





14 comments:

fieda said...

pusat sains kan..mmg seronok dtg sini..dulu saya dtg masa pameran dinasour..

lieyalatif said...

seronok kat sini kan....budak2 pun hepi....mcm2 ilmu boleh dpt...kdg2 kite pun tak tau.....

sisdee said...

x pnah smpai lagi tapi cam best jek ;)

miloais milo said...

seronok nampaknya anak2 uols....

Fieza79 said...

bdk2 sgt2 hepy tmpt mcm ni kan...enjoy je nmpk...yg dewasa ni plk tgk turut teruja nk ikut serta hehee..

ieja amieja said...

budak2 lah paling seronok klu g tmpt2 mcm ni..ilmu dapat enjoy pun ye budak2 tu..

ieja amieja said...

budak2 lah paling seronok klu g tmpt2 mcm ni..ilmu dapat enjoy pun ye budak2 tu..

Uncle Lee said...

Hello Nur, nice blog you have. I kira tangan tengok your heade, ada enam budak2....your children?
They so cute!
I have a friend ada lima. Now see you have 6, ha ha.
I enjoyed looking thru your pics here.
Have a nice day, and keep a song in your heart.
Lee.

Qhaifa Nur said...

fieda -

kini dinasour come back...tu yang nak gi lagi...

lieyalatif -

stuju sesangat....

sisdee -

datang lah....sekali datang pasti seronok hik..hik..

Qhaifa Nur said...

miloais milo -

betul anak iols seronok sangat...

Fieza79 -

memang nak main tapi segan pulak ha..ha..

ieja amieja -

enjoy juga...

Qhaifa Nur said...

Uncle Lee -

hai uncle lee...
anak i 5 orang je...1 lagi anak buah i...tq singgah cini..

yana halim said...

belum berkesempatan lagi bawak anak2 ke sini. nak pergi istana negara lama dulu kot. :)

norhidana said...

syok gk ye kak... lengang je mcm takde org pun... aktiviti pun mcm2 ada....

Sue-Rya Qistina said...

ala bestnye!!! nak pergilah nnt..nk singgah jugak kt planeterium, tugu negara, taman burung, taman tasik perdana..mmg dh lame nk bwk anak2 ke tmpt2 cmni..hehehe.. :D