TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, May 22, 2012

DSLR AIMAN.......


Aiman ni seorang yang kreatif, ada saja benda yang dia akan reka. 
Baru-baru ni aiman hasilkan DSLR untuk dirinya.





(sama tak...lebih kurang samalah tu.....)











p/s - alhamdulillah hari ni aiman dan mama puasa sunat............

21 comments:

lieyalatif said...

kreatif kak....hihihi....kemain lagi lens panjang tuuuu...nikalo betul2 ni mau dah cecah harga lime belas ribu ni sbb lens panjang heheeheh

alhamdulillah...sonok akak, dpt same2 berbuke ngan anak nanti...lieya puase solo jek kak....mudah-mudahan kite dpt puase di bulan rejab ni kak yeak...

liemaopurut a.k.a ana said...

kreatifnye anak nur....insyallah besau2 esok mana tau bole jadi engineer hehehe ;p

Qhaifa Nur said...

lieyalatif -

tak terfikir aiman yang buat gitu, sebenarnya banyak lagi yang dia dah reka malas nak ambil gambar.....

moga kita semua dapat keberkatan posa dibulan rejab ni...

Qhaifa Nur said...

liemaopurut a.k.a ana -

mudah-mudahan begitu hendaknya...amin

*SiRibenMerah said...

wahhhh.. kreatifnya dia.. hehehe~

hazila said...

Bagus, dari kecil dah kreatif. Keep it up.

Qhaifa Nur said...

SiRibenMerah -

itulah dia aiman.....

hazila -

tq....ikut hubby yup..

Tihara said...

oh kreatifnya aiman :)

Sufia Mahzan said...

susah nak cari kanak-kanak yg suka mereka bentuk ni. Kalau kt skolah, suruh buat lori pakai kotak pun, cikgu tgk hasilnya macam nak nangis!

Keep it up, Aiman!

Kakzakie said...

Kreatif.. ini masih kecil buat guna paper kelak dah besar jadi engineer kan...

munna said...

kreatid anak akak ni.... selamat berpuasa kak ye....

Qhaifa Nur said...

Tihara -

mekasih....

Sufia Mahzan -

rasanya macam tu juga, nak cari sangat kreatif susah sikit kot...lain pula dengan aiman ni....mama beri sokonganlah gitu..

Kakzakie -

aiman guna kotak....bersepah-sepah lebihannya nak naik angin pun ada hik...hik..

insyaallah...

Qhaifa Nur said...

munna -

tq....

aanie said...

wah, kreatifnya aiman ni....
boleh asah bakat dia ni kak....

miloais milo said...

bagus lah heols kreatif
elok sangat2...

KhaiRin : anies said...

kretip nyer ank bujang akk ni...

Anamarza said...

kreatif! nanti boleh jadi pereka alat teknologi baru versi malaysia

Mila Ahmad said...

kreatif aiman :)


lama xnampak akak, mane hilang baru sekarang muncul hehe...

norhidana said...

kretip nyer aiman....

uncle said...

canggih...bebudak daya imaginasinya mmg luas...uncle sukakannya...

Mimy Hamid said...

bagus kak ada cita cita tinggi...imaginasi ada idea aiman ni