TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, March 20, 2012

TAK PERNAH MASUK KEDAI GUNTING RAMBUT


Anak - anak tak pernah dihantar pergi gunting rambut kat kedai kelakar bunyinya. Semua hubby yang potong sendiri,  ini gara - gara masa aiman kecil dulu ikut saya pergi gunting rambut konon - kononnya nak try gunting rambut dia sekali punyalah takut sampai menangis jenuh nak pujuk terfikir masa tu setiap kali nak gunting asyik menangis pening pulak.

Sejak dari hari itu hubby terus beli peralatan sendiri dan sekarang kat rumah macam - macam jenis ada senang betul...









Amzar sedih sangat sebab tak dapat buat rambut macam adiknya afnan fesyen mohawk yang tengah top masa kini. Jenuh dipujuk nanti bila cuti sekolah hujung tahun baru boleh buat fesyen gitu ..nanti cikgu mare












p/s - kes culik budak dah kembali, yang besar pun tidak terkecuali risaunya sekarang......

19 comments:

Mimy Hamid said...

hamboi budak kecik pun nak rambut pesen nasib la ayah nya pandai bikin..jimat

sue zainun said...

hehe senang la kalau macamtu ye..

Kakzakie said...

Pandai dah bujang-bujang tu nak berfesyen ye...

aanie said...

amboi, rambut pesyen-pesyen ni.....hehe....

senang kan boleh gunting sendiri...

wardah @ fie shah said...

Jimat mcm ni kan.

::FAIZ:: said...

Assalamualaikum, saya pulak skrg dah botak. :)

lia said...

berbakat sungguh husband akak...

kami pon ada peralatan potong rambut ni tp husband M ha3

Qhaifa Nur said...

Mimy Hamid -

papa brutal...anak2 lagi lah suruh buat itu ini..

sua zainun -

senang dan jimat....

Kakzakie -

betul tu Kakzakie dah pandai berfesyen sekarang...

Qhaifa Nur said...

aanie -

alhamdulillah nasib baik hubby ada kemahiran dan minat, tu yang menjadi..

wardah@ fie shah -

banyak jimat...kalau gunting kat kedai duit sekian...bayangkan 4 hero

FAIZ -

wsalam...

lagi senang dah botak...jimat betul nih..

lia -

tq...alhamdulillah
ada gak peralatan mungkin belum masanya lagi kot...

KhaiRin : anies said...

cm ni sy pon nk tmpg la gunting rambut gak

Qhaifa Nur said...

KhaiRin : anies -

kalau KhaiRin kena cas lebih sikit...sebab akak yang potong tau hik..hik..

miloais milo said...

cool beb!
eheheheh

nasib baik le ayahnya reti nak buat pesen2 camtu kan....

ct rahani said...

wah bagus la ayahnya boleh jdk tukang gunting.. jimat kt situ.. hehe..

pandai suami akak gunting rambut berfesyen camtu.. cantik..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waa... ok laa... xyah kuar duit g kedai gunting rmbut kan....

Hanis Azla said...

senangnya boleh gunting rambut di rumah.. pandai pula ayahnya buat fesyen2 gitu.. anak2 akak mmg kena ke kedai jugak..

munna said...

alahai siannya Amzar.... cute je rambut baru Afnan

fieda said...

fuyoo..cayalah rambut dia..ada style la..

norhidana said...

untunglah camtu kak.... blh bt mcm2 fesyen...free lg...

Mama Ema said...

makaih, rambutnya berstyle gitu..