TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, March 16, 2012

GERAMNYA TENGOK COKLAT NI....


Salam jumaat buat semua

Seronok  tengok coklat ni macam - macam corak ada, bukan 1 yang dibawa balik tapi 1 beg tau....nasib baik makcik sporting bawalah...ambil lagi..banyak lagi tu

Coklat ni dapat masa anak - anak pergi rumah mak cik di kota warisan salak tinggi untuk majlis cukur jambul cucunya ahad lepas. Tahulah budak - budak bukan boleh jumpa coklat geram sungguh pada mereka 











p/s - sunyinya  cuma tinggal aeish dan afnan je kat rumah, abang - abangnya naik bukit tinggi bercuti kat sana ni gara- gara ajakan adik ipar sayalah nih sempena cuti sekolah...

23 comments:

Mimy Hamid said...

geramm jugak rasa sayang nak makan

KhaiRin : anies said...

adik opismet sy buat coklat ni..murah jer..hanya rm0.70 je..

ct rahani said...

dulu2 sy buat jugak coklat nih.. part time jer.. lepas dpt aqeef terus bersara.. hehe..

Sue-Rya AQ said...

wah..mmg best je tgk..
syg plak nk makan kan..hehehe

munna said...

cantik2 coklat tu...ada gak belajar buat coklat tu....

*SiRibenMerah said...

mcm chantek sgt nk masuk mulut...

Kunang-Kunang said...

Sekarang ni cokies atau coklat cantik-cantik hinggakan makan pun kita rasa sayang.

mama tim said...

wah colourful la coklat tu..

Aishah Jahirah said...

cantiknya..menarik ditengok,budak2 lagi suka.

Acik Erna said...

assalam qhaifa nur..memang cantik coklatnya tu berbagai warna dan bentuk ada.

norhidana said...

mmg comel2... bukan budak2 je yg geram dana nih pun geram nengok nyer kak...

heheheh kasi can lah kak budak2 bercuti2an... naper akak tak ikut sekali... hehehhe
sian si adik sunyi nih cari abg2 takde

::NureeN:: said...

sure sedap dh le cantik.. ;)

Qhaifa Nur said...

Mimy Hamid -

kalau dah banyak makan pun tak ingat...

KhaiRin : anies -

murahnya...boleh beli banyak

ct rahani -

pandainya..bole buat sendiri lagi..
jangan stop rugi tau...

Qhaifa Nur said...

Sue-Rya AQ -

sedap juga rasanya...
sayang kan nak makam...

munna -

bestnya kalau dapat belajar..

SiRibenMerah -

kalau tak makan rugi pulak..

Qhaifa Nur said...

Kunang-Kunang -

betul sangat kreatif....
nak dengan tak nak je buat...

mama tim -

memang colourful..

Aishah Jahirah -

kalau dapat dek bebudak...tak tahu nak cakap

Qhaifa Nur said...

Acik Erna -

salam...
sebab pergi umah makcik tu yang boleh ambik banyak....

norhidana -

kita pun geram juga..

kerja, tu yang tak ikut, dah 3 hari pergi bukit tinggi...hari2 mesti call hik..hik..

NureeN -

ok..tak la manis sangat
sedapppp...

miloais milo said...

sedapnya.... peberet iols makan cekelat nih!
post ke iols bleh???? ekekekekeke

lieyalatif said...

a'ah...comel sgt...sayang nak mkn..skrang ni sume org kreatif, pandai pelbagaikan rupe cekelat...

sue zainun said...

sekarang ni rupe colkat macam2..kadang2 rasa sayang nak makan..haha

aanie said...

budak2 memang suka la coklat gini....kalerful...

besnya naik bukit tinggi...nape akak x ikut?

Zana Adieyza said...

yummy2!!! zana suka coklat.. tgk gmbr coklat tu trs rasa nak beli coklat.. hihihi

qemaishak said...

Memang cantik pun...sayang nak makan nih hehe

Tihara said...

coklat mcm ni bese org wat doorgift org kawen..ske sgt kalo dpt ni selain cupcakes :)