TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, January 19, 2012

FESYEN RAMBUT AEISH SEKARANG



Aeish...Aeish ....dahlah anak dara saya sorang je ni, rasanya kalau orang lain dah bermacam-macam fesyen dibuat untuk anak masing-masing saya pun tak terkecuali

Saya suka buatkan pelbagai fesyen rambut untuk aeish ni dengan harapan biarlah nampak cantik dan kemas tapi aeish tak suka rambutnya diikat tak sampai 10 minit saya buat ia kembali seperti sediakala....aduh tensionnya rasa

Rupanya ini yang aeish nak...rambut disepit dan inilah fesyen rambut aeish sekarang











33 comments:

Pretty Ryna said...

ala...comeynya sanggul coet dia

amirah said...

agaknya dia tengok abg2 dia takyah ikat2 rambut..

♥mama eza♥ said...

alolo comeynyer tgk rambut budak sepit camtuh..nk buat jugak la..kene beli sepit utk anak dara eza neh

bonda dadif aka akish said...

awww...anak dare sudahh....

boleh cepit2...

comey!

Munnafendy said...

alahai comelnya...secoet je rmbut dia =)

norhidana said...

omelnyer.... kalu yg bunge tu lg lawo kak

Fieza79 said...

alorr kiut nya berambut gitu...comell sgt..!

liemaopurut a.k.a ana said...

alooo lo lo...comel tul anak dara nih....

dwaty said...

anak dara sape ni??? comel...

ainnoraini said...

dah besar ye...dah pandai melaram anak dara ni...apa2 pun tetap comeyyy

sue zainun said...

comel

LYAfrina said...

itu bestnyer ada ank pompuan..mcm2 gaya jd eksperimen kt kan.. hehe

Qhaifa Nur said...

Pretty Rayna -

bila ikat rambut sakit agaknya, tuh yg x mau....

amirah -

bole d terima pakai juga....aeish, aeish

mama eza -

memang comey, lepas ni kena beli byk stok la...

bonda dadif aka akish -

dah besar lah katakan...

munna said...

ANAK MUNNA PUN SUSAH SGT NAK IKAT RAMBUT DIAORG...SUDAHNYA MUNNA PERNAH SIMPAN PANJANG RAMBUT DIAORG... RIMAS TGK

Qhaifa Nur said...

Munnafendy -

rambut sikit nampak secoet je..

norhidana -

bunga, betul tu lagi lawa nanti nak cari.....

Fieza79 -

agaknya jarang kita tgk gegirl sepit rambut gitu...sekali tgk nampak comey gak...

liemaopurut a.k.a ana -

tq...geramnya huk3...

dwaty -

anak dara mama nur lah..he..he..

Qhaifa Nur said...

ainnoraini -

ala hai anak sorang, apalagi melaramlah...

sue zainun -

tq..

LYAfina -

setuju sesangat..kita yang mencorakkannya...

munna -

memang kena ikat tau sepit, kalo x rimas dibuatnya...yg x tahan peluh

mamasuri said...

ala comelnya..
suka yang kepit2 yek..
bebudak skrang kan..

Sue-Rya AQ said...

alallalaa..comeinye..pandai bergaya ni.. :)

QueeN TerataI said...

kalau dah namanya gugurl... kecantikan tu mmg no 1.. bergaya tu mesti.. hehehehe

eB ezrin said...

cantek. kemas :)

iizla said...

tetap nampak cute!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

comel jerkkkk :)

Ms Fai said...

nak pulak bila dibuat rmbutnye mcm tu... cntik, kemas jer.... hihi...

miloais milo said...

dah boleh bersanggul tu...
comel banget beb!

che mid said...

Salam, rambut deeja tak panjang-panjang lagi sampai skrg, dah dua tahun.. bila tengok kawan rambut panjang, dia mcm pelik ..

fieda said...

ala comeynyer..

Tihara said...

wah cantik rambut dia :)

KhaiRin - anies said...

comei nyer dia

Hanis Azla said...

comel aje kepit macam tu..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

layan la kerenah anak dara sorang nie..cantik dia bersepit rambut camtu..:D

Mimy Hamid said...

alah ikutnya...comel je sepit gitu..rambut sikitkan

Mama Ema said...

kemas

ieja amieja said...

macam ank dara sy yg kecik tu jgk ye..x suka ikat rambut..klu ikat pun skrag nak sanggul je..budak2 kecik skrg mmg pandai melaram dah...