TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, January 10, 2012

CUTI MACAM TAK CUTI JE.....


Bangun pagi tadi macam tak larat je mana tak dah 2 hari asyik berjaga malam sebab afnan dan aeish demam + batuk.....siang ok bila malam hari mulalah panas balik...

Yang pasti bila seorang demam mesti ada yang mengikut....itu semestinyalah



Nak hantar taska risau berjangkit dengan budak lain, tak palah cutilah hari ini...

Cadangnya nak berehat untuk cover balik tapi ada je kerja yang hendak dibuat

23 comments:

Liza said...

huhhuhu...ala ciannya nur...skrg ni mmg musim demam, kena jaga kesihatan betul2...

fieda said...

ala siannya kt dorang..musim panas skrg ni...cepat sembuh ye..

Fieza79 said...

musim demam skrg..kena jaga kesihatan..minum air byk2..nti kalo kita yg sakit..susah la seisi rumah kna...

Hanis Azla said...

semoga anak2 yg demam cepat sembuh.. sellau mcm tu, bila bercuti, lg sibuk dari waktu bekerja..

Liyana said...

alahai sian nye demam... musim x menentu kot skrg ni... smg anak2 cpt sembuh :)

Sue-Rya AQ said...

dugaan seorg ibu..same goes with me..kena bnyk bersabar je la..get well soon to ur kids..

Queen said...

duduk rumah sebenarnya lebih tak rehat..banyak je benda nakbuat.. =p

aanie said...

a'ah kak..duk umah lagi byk keje...x sempat nak rehat...

munna said...

semoga cepat sembuh ye buat anak2 akak... musim kot skrg ni...anak2 buah munna ramai yg demam

miloais milo said...

alahai... kesiannya kat afnan dan aeish...
sokmo lah kan - bila anak2 demam - mak jugak yg kena cuti....
tapi tak pe - demi anak2 kan???

ainnoraini said...

sabar yee....
biasa la tu kalau ada kecik macam tu laa..mmg tak cukup rehatkann...

eB ezrin said...

dmm leh jangkit yer?

JunAina said...

dok opis ada juga time rehat dok umah ada2 saja nak buat. nampak habuk sana nampak situ bersepah...ermmm...

Tihara said...

haah, sekarang dah stat musim demam n selsema..take care ea :)

wan nurul hezrina said...

tulah hakikatnya seorang ibu=)adajer tanggungjawab yang tak beres=)

semoga anak2 cepat sembuh

ct rahani said...

semoga anak2 akak cepat sembuh.. amin..

norhidana said...

tgh musim yek kak... kalu bdk2 lg lah senang kene... semoga anak2 akak cpt sembuh... n semoga akak tak terjangkit sekali

KhaiRin - anies said...

alololo cian nyer...
x pe kak..anggap la dugaan kecil...

Dalila Hamid said...

cuti tpi kerja rmh mmg tak kan prnah habis...

Mimy Hamid said...

itu nama nya demam sehati sejiwa seperut kan kakkk...

nuwairani ismail said...

semoga dia cepat sembuh...insyaallah...

Mama Ema said...

ala..siannya..dua-dua demam..jgn ibunya demam juga sudah ler..

ieja amieja said...

bila sorang demam mmg mudah berjangkit pd yg lain..harap2 ank2 cpt sembuh..