TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, December 9, 2011

TQ PAPA....TQ MAK LANG SEBAB BAGI HADIAH






Salam Jumaat Buat Semua...

Tengok tu punyalah seronok bila Azeem dan Amzar dapat hadiah kerna peningkatan pelajaran mereka baru - baru ini. Kalau nak lagi kena belajar pandai - pandai.

Hadiah inipun sekadar pembakar semangat buat anak - anak agar lebih berjaya di masa akan datang


Hadiah dari PAPA.....



Hadiah dari adik perempuan saya (MAK LANG SHIKIN)







Hadiah yang ini memang ramai yang dapat kongsi...


25 comments:

bonda dadif aka akish said...

wahhh...dpt adiah lg...best!

lieyalatif said...

bagus gak bagi adiah nie...buat penaik semangat anak2 kan....bagi dieorg lagi rajin tuk study....

cute la apam tu...mmg famos apam bercorak2 ni kan...kreatif org yg mule2 reka apam ni....

Liza said...

salam nur...anak2 mmg suka sgt kalau dapat hadiah kan...Liza pun selalu ajar anak2 kalau nk hadiah kena bagi hadiah kat umi dulu...alhamdulillah diaorg dh faham, bila diaorg dpt best result maknanya tu la hadiah utk umi diaorg....hihihihi
maknanya lps ni diaorg pulak akan dpt hadiah...bru fare kan..hahahaha

wan nurul hezrina said...

cumilnya polka dot dot=)

e!ya said...

pembakar semangat..budak2 suke sgt bila dpt adiah..insyaallah dorg akan berusaha utk trs cemerlang

Tihara said...

Tahniah utk anak2 ni..tumpang hepi..cantek la apam tu..cute :)

wahida said...

tahniah utk dorang...
bestnya dpt jam...

Qhaifa Nur said...

bonda dadif aka akish -

anak2 terkejut..lepas tu hepi

lieyalatif -

patut kena buat begitu pada anak2 ni..

setuju, memang kreatif penciptanya..
apam yang adik beli ni memang sedap..

Liza -

salam juga

saya dan hubby baru terfikir, bagus buat begini nak hadiah mesti belajar pandai...baru fare

Qhaifa Nur said...

wan nurul hezrina -

cumil dan sedap....

e!ya -

betul buat pembakar semangat kat anak2..

Tihara -

mekasih..
apam yang kreatif

Qhaifa Nur said...

wahida -

tumpang hepi gak untuk anak2...
jam belum guna lagi tu, tunggu masuk sekolah..

norhidana said...

wahhh seronoknyer... taniah utk azeem n amzar ek... dpt jam lg...

pastu comel banget apam polka dot tu... geram sgt2 comel je... nk mkn pun syg je

syariza09 said...

budak2 suka kalau kita bg hadiah..smakin bersemangat la

eB ezrin said...

comelnyer apam tuh. nk order boley?

MamaEma said...

seronok diaorang berdua

aTy _faRed~ said...

geramnyer tengok apom yang macam ladybug tu...!!!

che mid said...

Salam tahniah utk anak-anak.. tentu mereka suka dapat jam tangan tu.. dan yang lain-lain tumpang makan polkadot pun ok la...

mama tims said...

kdg2 mmg kena umpan hadiah utk anak2 nih..tp kdg2 ada jugak org ckp jgn diajarkan anak2 dgn ganjaran...
sebenarnya tpulang pd cara kita didik anak2 ni..

Dalila Hamid said...

beruntungnya meraka.......:)

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

lepas ni msti belajar bersungguh2 lg ni...hadiah pembakar semangat ni...;)

mamyharraz said...

dpt hadiah mmg suka..lepas ni lg bertambah semangat dia nak belajar :)

apam tu mmg comel..syg nak mkn kan.

ainnoraini said...

Suka dia org tu yee..dpt hadiah...

Kakzakie said...

Azeem & Amzar bagithau Mak Lang, auntie nak share jugalah. Banyak tu:)

Naz / Nadz COSK said...

Comelnya..comelnya apam2 ituww...

Acik Erna said...

Qhaifa..anak memang seronok bila dapat hadiah..menambahkan semangat untuk mereka belajar bersungguh sungguh

wan nurul hezrina said...

beshnya dpt jam n apam tuh sungguh cumil=)